Потрібна термінова інформація чи порада? Вихід – «інтерактивний інспектор»!
Державна служба України з питань праці перебуває у постійному контакті із працівниками та роботодавцями, у тому числі за допомогою консультаційної телефонної лінії, запровадженої у Держпраці на початку 2020 року.
Так, впродовж 2020 року безпосередньо посадовими особами Держпраці надано консультацій, роз’яснень з питань законодавства про працю, охорону, гігієну праці та надання адміністративних послуг 4 тис. 554 громадянам та представникам підприємств, зокрема, з питань:
– праці – 4 тис. 212;
– охорони та гігієни праці – 174;
– надання адміністративних послуг – 168.
Запровадження жорстких карантинних обмежень у 2020 році суттєво обмежило можливість безпосереднього спілкування інспекторів праці та громадян і суб’єктів господарювання. В той же час це призвело до зростання попиту на поради та консультації інспекторів праці.
Така ситуація стала передумовою і поштовхом для створення сервісу «інтерактивний інспектор», за допомогою якого працівники і роботодавці у будь-який зручний для них спосіб (через засоби телефонного зв’язку, соціальні мережі, комунікаційні засоби) можуть отримати необхідну їм інформацію.
З моменту впровадження сервісу посадовими особами територіальних управлінь Держпраці надано консультацій, роз’яснень з питань законодавства про працю, охорону, гігієну праці та надання адміністративних послуг 144 тис. 653 громадянам та представникам підприємств, зокрема з питань:
– праці – 80 тис. 237;
– охорони та гігієни праці – 58 тис. 934;
– надання адміністративних послуг – 5 тис. 482.
Найбільше звернень надходило з питань оплати праці – 28 тис. 999, надання відпусток, у тому числі щодо примушення до написання заяв на відпустки без збереження заробітної плати – 13 тис. 967, оформлення трудових відносин – 9 тис. 964, звільнення, зокрема щодо примушення до написання заяв на звільнення – 7 тис. 490.
Найчастіші питання громадян знаходять своє відображення у рубриці «Запитання-відповіді» на сайті Держпраці за посиланням https://dsp.gov.ua/faq/, що додатково спрощує одержання інформації та відповідей на питання.
Головним досягненням запроваджених сервісів є наближення консультаційних послуг Держпраці до їх споживачів, недопущення порушення прав працівників та виникнення ситуацій, коли роботодавець наражається на ризики штрафних санкцій.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...