Усі резюме / Резюме по рубриках / Керівники
Дане резюме втратило актуальність 09 Травня 2014 р.
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені

09.02.2014


Директор

за домовленістю

Контактна особа: Бочко Иван Иванович
Місто (регіон): Ужгород


Основна інформація:

Опыт работы: 1998 р. - 2005 рр. - юрист МПП "Алекс" (виробництво мін. вод), м.Свалява. Посадові обов’язки: підбір нормативних документів, підготовка и подання претензій, робота з договорами, робота з держорганами, юридичний супровід діяльності компаній, робота з боржниками, складання позовних заяв з повним пакетом документів для розгляду справи в судовому порядку. У 2003 році здав кваліфікаційний екзамен на посаду судді вперше з оцінкою "відмінно". Кар’єру судді не розвивав, так як отримав пропозицію працювати директором МПП "Алекс". 2005-2008 рр. - директор МПП "Алекс", м. Свалява. Посадові обов’язки: збір інформації на ринку, проведення аналізу можливих ринків и каналів збуту продукціїї, оцінення ризиків роботи з клієнтами; розробка тактики продажів, робота з персоналом, планування продаж і необхідних для цього ресурсів, (промакції, рекламні кампанії..). Ефективне досягнення планових показників, контроль по закупкам комплектуючих для виробництва, економічний аналіз господарської діяльності підприємства, робота з контролюючими органами. Формування фінансової та маркетингової звітності. 2008-2010 рр. - заст. директора ЗАТ "Закарпаткурортмінводи" (виробництво мін. вод) с. Поляна. Посадові обов’язки: робота з персоналом, контроль за виробництвом, робота з договорами, робота з держ.органами. Професійні навики: 2010 р. - по теперішній час - директор ПрАТ "Закарпаткурортмінводи" (виробництво мін. вод), с.Поляна. Посадові обов’язки: збір інформації на ринку, проведення аналізу можливих ринків і каналів збуту продукціїї, оцінення ризиків роботи з клієнтами; розробка тактики продажів, робота з персоналом, планування продаж і необхідних для цього ресурсів, (промакції, рекламні кампанії..), ефективне досягнення планових показників, контроль по закупкам комплектуючих для виробництва, економічний аналіз господарської діяльності підприємства, робота з контролюючими органами. Формування фінансової та маркетингової звітності. Додаткові відомості: маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Володію програмами: Word, Excel, Internet Scroodge, Приват-24, Microsoft Office 2003, Liga. Маю досвід ведення переговорів із представниками вітчизняних та іноземних компаній, підбору нових клієнтів, налагодження партнерських зв’язків. Маю досвід керівництва колективом до 150 чоловік. Особисті якості: комунікабельність, аналітичний склад розуму, бажання працювати та навчатися. старанність, відповідальність, организаторські здібності, вміння працювати в команді, цілеспрямованість, порядність. Маю посвідчення водія кат. "В", "D" та власний автомобіль. Досвід керування 21 рік. Освіта: Львівський державний Університет ім.І.Франка, спеціальність "Правознавство". Додаткова освіта: 1989 - 1992 рр. - Богуславське педагогічне училище. Отримав диплом вчителя. 1995 - 2000 рр. - Львівський державний Університет ім.І.Франка, юридичний факультет. Отримав диплом спеціаліста за спеціальністю "Правознавство".



Контакти:

Строк резюме збіг. Контакти приховані

Відправити
другу

Поскаржитись
адміністратору



Роздрукувати сторінку

Не знайшли необхідного резюме?

Додайте вакансію

Схожі резюме


Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Шукаю роботу директора, головного інженера, директора з будівництва., Игорь, з/п за домовленістю 15.10.2020
Шукаю роботу директора, головного інженера, директора з будівництва., Игорь, з/п за домовленістю 06.10.2020
Директор, главный инженер производства., Минаев Игорь, з/п 40000 грн. 05.10.2020
Секретар-перекладач з німецької мови, помічник-асистент директора, 10000грн, Максим, з/п 10 000 грн 01.05.2020
Директор ресторана, Зейкан Ольга, з/п 40000 грн. 20.01.2020
Операційний директор (retail), Володимир Йосипович, з/п 25000 грн.   11.12.2019
Директор по продажам, Иван Владимирович, з/п за домовленістю 11.12.2019
Керівник відділу персоналу, заст. директора по роботі з персоналом, менеджер по роботі з персоналом,, Марианна, з/п за домовленістю 11.12.2019
Директор отеля, Прохоров Валерий, з/п 07.11.2019
Фінансовий директор, Анциферова Віталія, з/п 12 000 грн. 16.10.2019

Більше резюме →

Резюме в категорії: Керівники
Резюме в регіоні: Ужгород


Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода

Регіон Вакансії Резюме
Uzhhorod Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме
 
10922 10692
Berehove Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме
 
460 26
VelukuyBereznuy Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме
 
229 11
Vunohradiv Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме
 
544 114
Volovec Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме
 
251 15
Irshava Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме
 
330 60
Mykachevo Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме
 
1969 198
Mizhhirya Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме
 
252 9
Perechun Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме
 
257 18
Rahiv Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме
 
303 28
Svalyava Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме
 
369 55
Tyachiv Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме
 
498 64
Hyst Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме
 
756 161