Відкриті тренінги та семінари в Ужгороді і Україні
Компанія: InsightIntegro, тренер Фурса Олена
Місто: м.Львів, м.Ужгород
Цільова аудиторія
- Продавці-консультанти, спеціалісти з продаж, менеджери з продажу
- Адміністратори готелівресторанів, салонів та хостес
- Менеджери та адміністратори
- Торгові представники, агенти з продажів
- Всі хто працює в напрямку продажів або бажають навчити свій персонал
Мета заходу
- Вивчити і застосувати на практиці основні стандарти сервісу та індивідуальний підхід при обслуговуванні клієнта
- Знати методи виявлення потреб, приклади презентації та комплексних продажів, робити з запереченнями й т.д.
- Розвивати якості індивідуальної результативності та успішно застосовувати їх у роботі спеціаліста
- Збільшити ваші фінансові показники та покращити якість обслуговування в Вашій сфері.
Програма
Важливо зрозуміти, усвідомити та використовувати в роботі основні, ефективні та якісні методи подачі "Сервісу", проведення зустрічей, вміння переконувати покупця, презентувати та працювати над комплексними продажами.
- Уміння позитивно налаштовуватися на роботу;
- Ефективно планувати свою роботу, правильно розставляти пріоритети в роботі;
- З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини;
- Правильно виявляти потреби клієнта;
- Правильно презентувати товар або послуги;
- Ефективно працювати з запереченнями та сумнівами від клієнтів;
- Професійно завершувати продаж;
- Уміння аналізувати сильні і слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит / зустріч;
- Уміння стати якісним помічником, консультантом, партнером при визначенні та виборі покупця / клієнта.
1 модуль:
Поведінка продавця чи менеджера з продажів! Налаштування на Результативність та розвиток особистої впевненності при роботі з клієнтом.
- Презентація компетентності менеджера по продажам та важливість використовувати індивідуальний підхід до кожного клієнта.
- Презентація "Формули Успіху", "Схеми розвитку Результативності" та схеми "Гармонічної Наповненності Особистості".
- Позитивне налаштування на роботу, розвиток позитивного мислення та особисте самовдосконалення. Відношення до сприйняття події, реакція й поведінка, можливість самостійної робити "Вибір"...
2 модуль:
Практичне навчання Сервісного Обслуговування:
- Час, за який необхідно підійти до клієнта. Основні правила поведінки продавця в торговому залі.
- Важливість вітатися та створювати перше враження для того, щоб клієнт був готовий до діалогу.
- Вхідна зона, презентація вітрини, презентабельність магазину і товару, розташування товару (частина інфо. про мерчендайзинг).
- Фрази, які важливо використовувати при виявленні потреб. «Алгоритм питань», «Айсберг потреб», «Золоті правила в спілкуванні», "Воронка Запитань", методи активного слухання.
- Як проводити презентації, здійснювати додаткові продажі та продавати комплексно.
- Класифікація клієнтів, психологія покупки і продажу.
- Заперечення, Сумніви, Скарги - приклади і як працювати з ними.
- Завершення продажу. Комплексне орієнтування, методи переконання і підведення до прийняття рішення про покупку.
- Розрахунок і прощання з клієнтом.
- Методи розвитку клієнтської бази.
- Телефонні продажі та Види різних продажів.
В тренінгу "Від Обслуговування до Якісного Сервісу " використовується 40% теорії і 60% практики.
Додаткова інформація
Вартість: 1500 грн
1000 грн. (корпоративні групи від 5-ти учасників) без врахування ПДВ.
Передплата за участь в тренінгу не повертається, якщо учасник не попередив про свою відсутність за 24 години до початку тренінгу.
Місце проведення:
16.01.20, початок о 10:00 - Львів, в центрі Львова (конференц зал)
23.01.20, початок о 10:00 - Ужгород, вул. Швабська, 25а Тренінговий центр: SMART POINT
Організаційні моменти в тренінгу:
- Програма тренінгу розрахована на 1 день (6 годин) з перервами на обід та каво-брейки.
- У тренінгу використовуються, рольові ігри, групова робота, індивідуальні завдання, презентації учасників.
- Кожен учасник отримує робочий матеріал.
- Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу.
Що ви отримаєте:
- Замотивована команда або працівник, який був на навчанні, готовий працювати на результат;
- Можливість збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік в продажах;
- Варіанти та ідеї по збільшенні числа клієнтів, та можливість утримувати Ваших постійних клієнтів.
Лозунг "Персонал сьогодні - Результат Завтра"
Вартість участі: 1500 грн.
Дата проведення: захід тривав з 16.01.2020 до 23.01.2020
Контактні данні: Фурса Олена, тел. 097-255-50-05
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
10903 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
10903
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 27857 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...