Лише в кожній п'ятій українській компанії існує програма розвитку та підтримки лояльності співробітників

У більшості ж випадків (53% опитаних) таких програм немає зовсім, або (в 26% випадків) співробітники про них нічого не знають, що, загалом-то, рівносильно їх відсутності.

Основними ж чинниками, що потрібні для побудови оптимальної системи лояльності співробітників українці називають:

78% - матеріальне стимулювання за наявності правильної системи винагороди;

67% - можливість професійного, інтелектуального та кар'єрного зростання;

27% - створення середовища, в якому людина зможе розкритися найповніше для проекту та для себе;

22% - системне навчання персоналу;

21% - визнання значущості колегами та керівництвом;

20% - прозорість цілей і достовірна інформація про результати діяльності компанії;

14% - високий ступінь свободи, можливість впливу на стратегію компанії;

9% - розвиток корпоративної культури.

Опитування проведене експертами порталу rabota.ua серед 1,402 тис. респондентів по всій території Україні на основі бази користувачів порталу.

Джерело: http://biz.liga.net/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад