Карєрне зростання від менеджера до начальника
Напевно кожна людина і не раз замислювався про те, де працюватиме через довгих і одночасно стрімких п’ять-шість років? Дуже багато фахівців з підбору персоналу висловлюють свою точку зору, стверджуючи, що якщо досить таки ретельно спланувати своє кар’єрне зростання, то цілком можливо помітно скоротити шлях до заповітної посади, а разом з нею і до гідної зарплати.
В першу чергу треба запам’ятати головне правило, що ніяка кар’єра не повинна розвиватися випадковим, спонтанним чином. Звичайно бувають гідні і такі випадки, але це дуже велика рідкість, і те звичайне через всяких разних там знайомих або інших, не відомих нам людей. Розглянемо стандартний випадок: ви пришили на роботу і виконуєте свої обов′язки від дзвінка до дзвінка.
Пропрацювавши декілька років на одній посаді і особливо якщо в тій же організації, той, що працює відчуває себе на багато упевненіше в своїх силах і, напевно, завжди вже замислюється про те, щоб знайти нову роботу з вищим рівнем доходу в порівняння з придбаним досвідом роботи на колишній посаді.
Цілком очевидно, що найпростішим і, можна сказати, доступним варіантом рішення що такий склався ситуації є перехід в абсолютно іншу компанію, де буде можливість виконувати схожий круг обов′язків. Ось саме в цьому момент і варто спланувати своє майбутнє, своє подальше кар’єрне зростання, від якого може залежати багато що.
Перед тим, як звернутися в рекрутінговоє агентство, слід визначити, в якій якості людина представляє себе в майбутньому. Насправді ж, алгоритм побудови планів простий:
- слід поставити перед собою як довгострокові, так і короткострокові цілі. Чи хочеш ти рухатися по “горизонталі”, переходячи з своєї компанії туди, де платять більше, або вважаєш за правильне рости “по вертикалі”, збільшуючи свої доходи за рахунок більшої відповідальності?
- потрібно слідувати від загального до приватного, від основної мети до того, як добитися бажаного результату. Наочним прикладом чого, є наступне.
Якщо через п’ять-сім років чоловік хоче стати директором крупної західної компанії, потрібно відповісти на деякі питання: що ж не вистачає людині, що будує свою кар’єру? Напевно швидше за все додаткових знань, досвіду, навиків? Як же можна набути цього досвіду і розвинути ці навики? Скільки ж потрібно їх для хорошої кар’єри?
- в другу чергу слід визначити свої пріоритети. Потрібно вирішити для себе, що важливіше
- гроші або якісь додаткові знання, які можуть бути связанни з новим професійним досвідом?
- так само треба задуматися про те, що чи важливе для гідно-працюючої людини? Стабільність, або велику роль грає фінансовий успіх? Якщо все-таки віддається перевага стабільність, то у будь-якому випадку протипоказана кар’єра у продажу або в кадровому бізнесі. Тут вже більше підійде посада логіста або бухгалтера.
Якщо ж, що цілком очевидно, головним є тільки фінансовий успіх, то, можливо, трапиться якраз навпаки. Така людина більш здатна на торгівлю.
Роздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11047
10691
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1968
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...