Разом на роботі, разом вдома ... Що це - пекло чи рай?

Разом на роботі, разом вдома ... Що це - пекло чи рай? Більшість стверджує, що постійно бути разом неможливо - потрібно відпочивати один від одного. Що, працюючи і живучи разом, рано чи пізно доведеться вибирати: кар'єра чи сім'я?

Поклавши руку на серце, скажу, що категорично не згодна з думкою більшості. Тому що «ми» вже три роки разом, і з них рік я працюю під керівництвом своєї половини. Треба зауважити, що і робота ладиться, і з відносинами все в порядку. Звичайно, як і у всіх пар, бувають сварки. Як і будь-який підлеглий, іноді лаюся з керівництвом. Але це не заважає нам бути разом, насолоджуватися роботою і життям.

Адже головне - бажання знайти компроміс і зберегти відносини. Ну а допомагають нам у цьому п'ять простих принципів, які не тільки дають можливість розділити робочі та особисті відносини, а й значно прикрашають наше життя.

Порада перша - встановіть межі.

Пам'ятайте вже набив оскомину вислів - «човен любові розбився об побут»? Так ось, нескінченні розмови про справи та роботу вбивають цю саму любов набагато частіше, ніж горезвісний побут. Уявіть собі: романтичний вечір, свічки, шампанське та устриці ... І тут ваша половина заявляє: «Уявляєш, а сьогодні фінансовий таке відмочивши!». Яка вже тут романтика? Ви або загрузнете в обговоренні того, що ж відмочивши фінансовий цього разу, або скотитися на сварку в стилі «тобі робота дорожче, ніж я!».

Тому встановіть межі, в рамках яких ви будете обговорювати роботу. Наприклад, домовтеся, що не будете говорити про справи після восьмої вечора. Присвятіть вільний час собі та своїй сім'ї: помрійте про відпустку, обговоріть прочитану книгу або недавній фільм.

Порада друга - розділяйте особистий і робочий.

Дуже важко, працюючи разом, не змішувати особисті відносини і ділові. Наприклад, посварившись будинку, не перенести конфлікт в офіс, почавши там язувати або вишукувати недоліки в роботі половини. Або, навпаки, не зійшовшись думками на нараді, продовжувати дутися і з'ясовувати «хто правий - хто винен» за домашнім вечерею. Будьте професіоналами і пам'ятайте, що робоче має залишатися в офісі, а особисте - не виходити за межі домашньої кухні. По початку буде важко, але трохи практики - і ви зумієте навчитися керувати своїми емоціями і словами.

Порада третя - не будьте парочкою «не розлий вода».

Разом на роботі і вдома, одні захоплення на двох, навіть друзі - одні й ті ж ... Здавалося б: чого ще можна бажати - кохана людина завжди поруч. Але добре це тільки на перший погляд, та й то - недовгий час. Уявіть, що ви прекрасно знаєте людини, його звички і погляди, знаєте, що він зробить або скаже в наступну хвилину. Нудно? Ще й як!

Тому знайдіть у собі сили зайнятися чимось окремо від своєї другої половини. Наприклад, запишіться на курси крою та шиття або візьміть за звичку ходити по неділях на риболовлю. Тоді завжди знайдеться, про що поговорити і чим здивувати чоловіка або дружину. Та й після невеликого розставання зустрічі здадуться солодший. Так що візьміть на замітку, що іноді тайм-аут у спілкуванні - це добре.

Порада четверта - радійте успіхам один одного.

Кілька років ви пропрацювали пліч-о-пліч, і ось тепер вашу дорогоцінну половину підвищили. Здавалося б: це великий привід для радості ... Але ні-ні - та й промайне думка: «А чому не я?». І чим більше будуть досягнення половини, тим сильніше може ставати почуття заздрості. І, врешті-решт, подолати його буде ой як непросто. Тому, як мовиться, готуйте сани влітку - починайте з малого. Щиро радійте навіть самим маленьким успіхам один одного і підтримуйте під час невдач.

Маленька хитрість: навіть якщо ви не згодні з діями свого партнера і вважаєте, що він сам винен у своїй невдачі, не кажіть йому про це відразу. Спочатку підтримайте і заспокойте його, а вже після, коли людина зможе мислити раціонально, м'яко і коректно вкажіть на допущені промахи і підкажіть вихід із становища. Повірте - коли і так погано, від близької людини хочеться отримувати допомогу та підтримку, а не моралізаторство.

Порада п'ята - «Так» романтиці!

Враховуючи, що ви весь час разом, не нехтуйте можливістю порадувати свого близької людини. Не все ж час приділяти роботі і немитий посуд. Даруйте один одному несподівані подарунки, запрошуйте на побачення, ходите в кафе, кіно, на виставки. Загалом - більше сюрпризів, хороших і різних! Не бійтеся демонструвати свої почуття: рідна людина повинна знати, що він бажав і любимо. Нехай ваші стосунки будуть повні приємних несподіванок, що не дозволить їм скотитися в нудну буденність.
Видання "Робота + Кар'єра"

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад