Професія "офіс-менеджер"

Професія "офіс-менеджер" з'явилася порівняно недавно. Раніше людей такої професії називали "адміністратор", але зі зміною бізнесу в Україні спеціальність офіс-менеджера набула нових рис.

Часто офіс-менеджерів плутають з секретарем, менеджером з персоналу та адміністратором. Почасти офіс-менеджер виконує і ті й інші функції, але лише почасти. Насправді ж роботі офіс-менеджера притаманні дещо інші якості.

Офіс-менеджер - спеціаліст, який займається управлінням всіх офісних служб, координацією їх роботи, постачанням офісу необхідними витратними матеріалами. Підпорядковується безпосередньо генеральному директору або заступнику директора з персоналу, іноді - керівнику відділу з персоналу.

Професійні обов'язки офіс-менеджера:

Це основні обов'язки офіс-менеджерів, але як говорять представники кадрових агентств, в різних компаніях, крім перерахованих вище функцій, до офіс-менеджерам пред'являються різні вимоги. У західних компаніях, найчастіше, офіс-менеджер поєднує в собі функції: господар офісу + секретар + особистий помічник і по суті прирівнюється до посади - адміністративний директор компанії.

Вимогами до офіс-менеджера мають бути:
організаторські здібності; самостійність у прийнятті рішень; уміння розподіляти обов'язки між персоналом; комунікабельність; гнучкість; терплячість; тактовність; пунктуальність; сумлінність; діловий етикет.

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад