Перший день на роботі. Поради молодому спеціалісту

Перший день на роботі - майже те ж саме, що перший день у школі, коли ви зустрічаєте класного керівника та інших вчителів, і відчуваєте себе трохи не в своїй тарілці, коли до класу вривається 30 осіб.

Перший день на новій роботі практично нічим не відрізняється. Ви, швидше за все, познайомитеся зі своїм безпосереднім начальником, і іншими керівниками. Кілька простих кроків допоможуть вам справитися з хвилюванням у перший робочий день.

- Дотримуйтесь дрес-код. Це потрібно не для того, щоб справити враження, а для того, щоб не надто виділятися з натовпу. Зверніть увагу на те, як одягнені співробітники компанії, коли ви приходите на співбесіду. Якщо у вас не було можливості цього помітити, використовуйте неяскраве, помірний стиль одягу: світлий піджак і темні брюки. Не забувайте про хороше взуття. Для чоловіків краща коротка стрижка, для жінок - зібране волосся.
Не варто душитися різкими парфумами або одеколоном. Якщо ви не збираєтеся ходити по червоній доріжці, постарайтеся звести до мінімуму прикраси, макіяж і кричущі аксесуари.

- Важливо, щоб ви не відчували себе пригніченою або збентеженим. Підходьте до колег, представляє і прагніть дізнатися більше про них. Іноді друзі, яких ви заводите в перший день, стають друзями надовго. Уверьтесь, що ви не просто вештається навколо, задаючи купу питань. У більшості організацій вас не кинуть на амбразуру в перший же день, а почекають, поки ви трохи звикнете і почнете відчувати себе більш комфортно. На це зазвичай відводитися від трьох днів до тижня. Якщо у вас є посадові інструкції, ознайомтеся з ними.

- Обідня перерва - хороший час, щоб вільно поспілкуватися з колегами. Якщо у вас спільна їдальня, як буває у великих організаціях, їжте акуратно і приберіть за собою посуд. Старші колеги можуть дивитися, як ви ведете себе в різних ситуаціях. До речі, акуратність часто так само важлива, як і методичність в роботі.

- Оскільки ви знаходитесь там, де маєте намір будувати свою кар'єру, важливо бути тактовним, не брати участі в плітках і бути доброзичливим. Гучних і балакучих співробітників легко помітити, але не всім вони подобаються.

- Звичайно ж, важливо бути собою. Ви можете час від часу відчувати себе відокремленим від інших, але це не означає, що потрібно втупитися в мобільний телефон і набивати смс-ки друзям або крутитися на стільці. Ви прийшли сюди, щоб серйозно працювати, і повага оточуючих - один з вірних шляхів досягти успіху.

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад