Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
10.05.2013
Адміністратор
2 400 грн.
Контактна особа: Джумеля Олеся Федорівна
Місто (регіон): Ужгород
Основна інформація:
Опыт работы
З червня 2007 року працювала адміністратором СПА-центру туристичного комплексу «Воєводино».
З серпня 2008 року працювала адміністраторм лікувального корпусу готельного комплексу ТОВ «Велнес-Карпатія».
З серпня 2009 року працюю в готельно-розважальному чотиризірковому комплексі Прага на посаді портьє (адміністратора) готелю.
Знання мов: вільно володію літературною російською та українською мовами. Англійська мова – вище середнього рівня знань.
Профессиональные навыки
Обізнана з:
- організацією роботи СПА-центру (вирішення адміністративно-господарських питань;зустріч клієнтів, попередній запис на процедури та їх розрахунок після процедур; консультування клієнтів);
- формуванням і контролем робочого графіку спеціалістів);
- веденням клієнтської бази центру; робота з первинними і постійними клієнтами;
- контролем наявності і своєчасним замовленням необхідної косметичної продукції для роботи салону, індивідуальний підхід при підборі косметичної лінії, облік і видача матеріалів, які необхідні для проведення належним чином процедур;
- контролем за технічним санітарним станом цетрув;
- вирішенням конфліктних ситуацій у випадку їх виникнення;
- виконанням доручень керівника;
- підбором персоналу, організацією командної роботи;
- аналізом і оптимізацією якісного обслуговування клієнтів;
- аналізом маркетингових і PR мироприємств з ціллю оцінки їх ефективності;
- спілкуванням зі ЗМІ, рекламними компаніями;
- формуванням регулярних і оперативних звітів;
- веденням ділової документації;
- компетентна у підборі професійної косметики світового рівня для використання у процедурах відповідного профілю;
- визначення рентабельних/нерентабельних процедур;
- оволоділа культурою усного ділового спілкування.
Відмінно працюю на комп’ютері (комп’ютерний набір, обробка текстів, електронні таблиці, інтернет).
Маю досвід: 1) ведення відповідної ділової документації; 2) формування та визначення відповідних цін на процедури (розробка детальної калькуляції процедур); 3) набула досвіду роботи з касовим апаратом (пробиття чеків і формування денної (місячної) звітності); 4) користувач бухгалтерської програми 1С.
Обізнана з:
- правилами користування готелів;
- правилами прийому і обслуговування громадян;
- прейскурантами і тарифами на номера, місця і запропоновані послуги проживаючим;
- правилами реєстрації і паспортно-візового режиму в готелях;
- порядком оформлення і правильність ведення всієї експлуатаційної документації;
- розміщенням номерів і нормативами оснащення приміщень і номерного фонду готелів;
- порядком використання номерного фонду і бронювання;
- порядком розрахунків за надані послуги;
- правилами внутрішнього трудового розпорядку;
- взаємодією з вищим рівнем керівництва;
- щоденною звітністю (кожен робочий день).
Образование
2002-2007 рр.- навчання (стаціонар) на філологічному факультеті Ужгородського національного університету. Спеціальність: викладач української мови та літератури.
Дополнительное образование
2008-2010рр. – навчання (заочна форма) на факультеті післядипломної освіти Ужгородського національного університету. Спеціальність: економіст (облік і аудит).
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Адміністратор, Король руслана, з/п 10 000 грн. 09.02.2022
.net c# developer, системний адміністратор, it-спеціаліст, Шаганов Артем, з/п від 0 грн. 01.03.2021
Шукаю роботу адміністратора, Anna, з/п за домовленістю 01.12.2020
Шукаю роботу адміністратора готелю або хостелу, Кристина Андреева, з/п за домовленістю 29.11.2020
Шукаю роботу адміністратора, Anna, з/п за домовленістю 24.11.2020
Шукаю роботу адміністратора, Anna, з/п за домовленістю 23.11.2020
Шукаю роботу адміністратора, Anna, з/п за домовленістю 22.11.2020
Шукаю роботу адміністратора, Anna, з/п за домовленістю 22.11.2020
Системний адміністратор/скуд/відеоспостереження/1с/медок, Габріел, з/п за домовленістю 21.10.2020
Касир, продавець, адміністратор, Грись Ганна, з/п 5000 грн. 05.10.2020
Резюме в регіоні: Ужгород
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
10931 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
10931
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 21950 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...