Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
03.06.2020
Головний спеціаліст з питань обслуговування та ремонту будівель відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
5 510 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Денчиля Михайло Михайлович
Місто (регіон): Ужгород
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань ’Архітектура та будівництво’, ’Управління та адміністрування’, ’Право’ Вимоги до компетентності вільне володіння державною мовою Посадові обов'язки 1. Здійснює контроль за технічним станом приміщень (будівель), які знаходяться на балансі та в користуванні суду. 2. Координує та забезпечує щоденний контроль за підтримкою в належному санітарно-технічному стані приміщень суду (своєчасне прибирання робочих місць, місць спільного користування тощо, виявлення несправностей інженерних комунікацій, забезпечення проведення та ліквідування несправностей та аварій тощо, внутрішньо-будинкових мереж, каналізації, інженерного та вентиляційного обладнання і кондиціонерів для безперебійного забезпечення будинків електричною та тепловою енергією, водопостачанням і водовідведенням; необхідність проведення санепідеміологічних заходів тощо). Готує відповідні службові/доповідні записки при неможливості ліквідування аварій (несправностей) та вживає заходи щодо їх усунення. 3. Забезпечує: - своєчасне оформлення актів наданих послуг комунальних служб для подальшої оплати у встановленому порядку; - облік і аналіз витрат електроенергії, тепла, води та техніко-економічних показників роботи енерго-, водо- та теплогосподарства, аварій та їх причин. 4. Здійснює: - листування із комунальними службами, підприємствами, установами та організаціями, готує усі необхідні звіти, довідки, листи тощо, забезпечує своєчасне переоформлення технічних умов (розрахунків, довідок, актів) з питань, пов’язаних із виконанням договорів по наданню комунальних послуг; своєчасне оформлення необхідних змін до договорів та технічної документації, пов’язаної з виконанням таких договорів; - заходи щодо оформлення, укладення та подальшого супроводу договорів із забезпечення суду послугами комунальних служб (електричною, тепловою енергією, водопостачанням, водовідведенням (каналізація)). 5. Забезпечує контроль за технічним обслуговуванням, експлуатацією, монтажем, пуском в експлуатацію та ремонтом комунікаційних мереж та веденням технічної документації: тепло-, електрообладнання та сантехнічних комунікацій (водопостачання та водовідведення (каналізації)), вжитті заходів запобігання аварійності та неплановим зупинкам, по оперативному усуненню недоліків. 6. Здійснює - інвентаризації основних засобів, визначенні застарілого устаткування, об’єктів, що вимагають поточного та капітального ремонту і встановлення черговості виконання ремонтних робіт, забезпечує складання графіків профілактичних і капітальних ремонтів обладнання та всіх систем інженерних комунікацій, здійснює нагляд за організацією їх своєчасного виконання та проведенням; - підготовці та складанні відповідних документів (технічних завдань, кошторисів, проектів договорів тощо) на будівництво, реконструкцію та/або капітальний, аварійний, поточний ремонти суду; - організації переміщення матеріально-технічних засобів, меблів, комп’ютерів та оргтехніки у зв’язку з проведення профілактично-ремонтних, ремонтно-будівельних та реконструкційних робіт у приміщеннях суду; - веденні листування з підприємствами, установами, організаціями з питань, пов’язаних з проведенням ремонтних робіт, а також з питань, пов’язаних з експлуатацією, належним утриманням приміщень, проведення огляду конструкцій будинків, виявлення/ліквідування аварій/пошкоджень тощо; з питань, пов’язаних із проведенням ремонтно-будівельних робіт прилеглих до суду території тощо. 7. За дорученням керівництва здійснює оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію та звіти про публічні закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. 8. Організовує зберігання, облік наявності, видачу і обігу матеріальних цінностей. 9. Бере участь у здійсненні контролю за дотриманням працівниками апарату суду правил і норм з охорони праці та пожежної безпеки, є відповідальною особою апарату суду з питань цивільного захисту та пожежної безпеки, здійснює відповідні заходи, передбачені чинними нормативно-правовими актами. 10. Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду та начальника відділ. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строкове призначення на 1 посаду шляхом укладення контракту (на період дії карантину та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно законодавства) Умови оплати праці Посадовий оклад - 5510 грн. - надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”(зі змінами); - надбавка та доплата (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”) - премія вразі встановлення. Термін подачі заявок: 2020-06-05
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
оператор складського обліку, Modern Pools, з/п 25000 грн. 24.07.2024
Бухгалтер з обліку зерна, Ерідон, ТОВ, з/п 23500 грн. 18.07.2024
Майстер з ремонту бензо-, електроінструменту, Dnipro-M, з/п 26000 грн. 10.07.2024
Головний інженер, конструктор (механіка, котли), Топ-Енерджі, ТОВ, з/п 55000 грн. 08.03.2024
інженер відділу, відділення метрологічного забезпечення, Об'єднаний центр метрологічного забезпечення ЗСУ, з/п 40000 грн. 13.02.2024
Майстер з ремонту бензо-, електроінструменту, Dnipro-M, з/п 27500 грн. 12.02.2024
Керівник відділу продажу нерухомості, Rishko Capital, з/п За домовленістю 21.12.2023
Юрист, спеціаліст тендерного відділу, Енергетично-інвестиційна група, ТОВ, з/п 27500 грн. 11.12.2023
Старший спеціаліст з нарахування заробітної плати та компенсацій, Ядзакі Україна, ТОВ, з/п За домовленістю 10.05.2023
Керівник групи продажів та обслуговування клієнтів сегменту малого та середнього бізнесу, Укртелеком, ПАТ, з/п За домовленістю 18.03.2021
Вакансії в регіоні: Ужгород
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
11000 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...