Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
10.08.2020
Спеціаліст відділу управління персоналом
4 204 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Булеза Олена Іванівна
Місто (регіон): Ужгород
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Освіта - наявність вищої освіти не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань «Право» Досвід роботи - не потребує Володіння державною мовою - вільне володіння державною мовою Володіння іноземною мовою - не потребує Вимоги до компетентності ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ Необхідні ділові якості - уміння працювати в команді Необхідні особистісні якості - відповідальність Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення (базовий рівень користувача ПК, знання роботи з MS Office, загальне розуміння принципу роботи в єдиних інформаційно-телекомунікаційних системах) ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ Знання законодавства - Конституція України; - Закон України «Про державну службу»; - Закон України «Про запобігання корупції»; Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) - Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; - Закон України «Про захист персональних даних»; - Кодексу законів про працю України; - інших актів законодавства та нормативних документів, що регламентують діяльність судових органів, державної служби та трудових відносин. Посадові обов'язки Виконує роботу щодо ведення табелю обліку використання робочого часу суддів і працівників апарату суду та щоденного ведення табелю автоматизованої системи документообігу суду стосовно суддів, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; виконує роботу щодо направлення за належністю вихідної кореспонденції відділу усіма засобами зв’язку, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; виконує роботу щодо ведення трудових книжок та особових справ (особових карток) судді вт а працівників апарату суду у паперовій та електронній формі, внесення відомостей про персонал до автоматизованої системи документообігу суду та підготовки інформації щодо ведення суддівського досьє в частині розділів з кадрових питань, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; виконує роботу щодо оформлення листків тимчасової непрацездатності та протоколів засідань робочої групи комісії із соціального страхування суду, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; виконує роботу щодо документального оформлення працівників під час призначення або звільнення, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; виконує роботу щодо оформлення і видачі службових посвідчень працівникам апарату суду, бере участь в організаційних заходах щодо оформлення посвідчень суддям, суддям у відставці та присяжним, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; виконує роботу щодо оформлення і видачі довідок з місця роботи, біографічних довідок, характеристик та належним чином завірених копій інших документів, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; виконує роботу щодо присвоєння рангів державним службовцям, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік; бере участь в організаційних заходах скликання зборів суддів, оперативних нарад та загальних зборів працівників апарату суду з питань, що належать до компетенції відділу, готує протоколи та відповідні матеріали з питань проведення оперативних нарад відділу управління персоналом; виконує інші функції, передбачені Положенням про відповідний структурний підрозділ, а також завдання та функціональні обов’язки за визначенням безпосереднього керівника, пов’язані із забезпеченням роботи відділу Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строкове призначення на посаду шляхом укладення контракту про проходження державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою КМУ від 22.04.2020 № 290 (на період дії карантину та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства) (зі змінами від 05.08.2020 №688). Умови оплати праці - посадовий оклад - 4204 грн., - надбавки до посадового окладу за ранг відповідного до постанови від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50, 52 Закону України ’Про державну службу’.
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
інженер відділу, відділення метрологічного забезпечення, Об'єднаний центр метрологічного забезпечення ЗСУ, з/п 40000 грн. 13.02.2024
Керівник відділу продажу нерухомості, Rishko Capital, з/п За домовленістю 21.12.2023
Юрист, спеціаліст тендерного відділу, Енергетично-інвестиційна група, ТОВ, з/п 27500 грн. 11.12.2023
Старший спеціаліст з нарахування заробітної плати та компенсацій, Ядзакі Україна, ТОВ, з/п За домовленістю 10.05.2023
Специалист по работе с персоналом, ФОП Садовая, з/п від 8 500 грн. 15.02.2022
Специалист по работе с персоналом, ФОП Садовая, з/п від 9 000 грн. 15.02.2022
Начальник відділу освіти, Нова державна служба України (НАДС), з/п 7400 грн. 18.02.2021
Головний спеціаліст відділу прикордонного інспекційного контролю, Державна організація, з/п 5 500 грн. 23.12.2020
Ведучий спеціаліст іт-відділу, Косино, Термальні води, з/п 40000 грн. 27.11.2020
Провідний спеціаліст відділу управління персоналом, Нова державна служба України, з/п 4440 грн. 26.11.2020
Вакансії в регіоні: Ужгород
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
11000 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...