Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
26.11.2020
Провідний спеціаліст відділу управління персоналом
4 440 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Попович Анна Федорівна
Місто (регіон): Ужгород
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Освіта - наявність вищої освіти не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань «Право» Досвід роботи - не потребує Володіння державною мовою - вільне володіння державною мовою Володіння іноземною мовою - не потребує Вимоги до компетентності Необхідні ділові якості уміння працювати в команді вміння розподіляти роботу; здатність концентруватись на деталях; Необхідні особистісні якості відповідальність неупередженість; Уміння працювати з комп'ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) - вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення (базовий рівень користувача ПК, знання роботи з MS Office, загальне розуміння принципу роботи в єдиних інформаційно-телекомунікаційних системах) Знання законодавства Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Закон України «Про захист персональних даних»; Кодекс законів про працю України; інші акти законодавства та нормативні документи, що регламентують діяльність судових органів, державної служби та трудових відносин. Посадові обов'язки Готує проєкти наказів (розпоряджень) наказів з кадрових питань (особового складу) про короткострокові відрядження, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік. Виконує роботу щодо прогнозування розвитку персоналу, організації підготовки, професійного навчання і підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік. Виконує роботу щодо службового листування з питань, що належать до компетенції відділу, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік. Здійснює обов'язки відповідальної особи за ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників та оформлення бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та воєнного часу, передбачені відповідною посадовою інструкцією. Виконує роботу щодо мотивації персоналу, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік. Виконує роботу щодо організації процесу оцінювання службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В» у суді, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік. Виконує роботу щодо складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання службової діяльності державних службовців суду. Виконує роботу щодо стажування та проходження практики на базі суду, опрацьовує усі документи та матеріали з цих питань, веде відповідний облік. Готує матеріали та інформацію з питань, що належать до компетенції відділу, для розміщення на офіційному веб-сайті суду. Виконує інші функції, передбачені Положенням про відповідний структурний підрозділ, а також завдання та функціональні обов'язки за визначенням безпосереднього керівника, пов'язані із забезпеченням роботи відділу. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строкове призначення на посаду шляхом укладення контракту про проходження державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою КМУ від 22.04.2020 № 290 (зі змінами) на період дії карантину та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства. Умови оплати праці посадовий оклад - 4440 грн., надбавки до посадового окладу за ранг відповідного до постанови від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50, 52 Закону України 'Про державну службу'. Термін подачі заявок: 2020-11-30
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
інженер відділу, відділення метрологічного забезпечення, Об'єднаний центр метрологічного забезпечення ЗСУ, з/п 40000 грн. 13.02.2024
Керівник відділу продажу нерухомості, Rishko Capital, з/п За домовленістю 21.12.2023
Юрист, спеціаліст тендерного відділу, Енергетично-інвестиційна група, ТОВ, з/п 27500 грн. 11.12.2023
Старший спеціаліст з нарахування заробітної плати та компенсацій, Ядзакі Україна, ТОВ, з/п За домовленістю 10.05.2023
Специалист по работе с персоналом, ФОП Садовая, з/п від 8 500 грн. 15.02.2022
Специалист по работе с персоналом, ФОП Садовая, з/п від 9 000 грн. 15.02.2022
Начальник відділу освіти, Нова державна служба України (НАДС), з/п 7400 грн. 18.02.2021
Головний спеціаліст відділу прикордонного інспекційного контролю, Державна організація, з/п 5 500 грн. 23.12.2020
Ведучий спеціаліст іт-відділу, Косино, Термальні води, з/п 40000 грн. 27.11.2020
Начальник відділу запобігання і виявлення корупції облдержадміністрації, Нова державна служба України, з/п 8800 грн. 25.11.2020
Вакансії в регіоні: Ужгород
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
11000 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...