Кожен третій роботодавець у світі планує працювати над власним іміджем на ринку праці
Такі дані були отримані під час глобального опитування, проведеного консалтинговою компанією Employer Brand International у партнерстві з Міжнародним кадровим порталом hh.ua.
33% респондентів відповіли, що в їхніх компаніях немає чіткої стратегії брендинга роботодавця, але вони працюють над цим. А 19% сказали, що таких планів у роботодавців, на яких вони працюють, немає взагалі.
19% компаній в усьому світі мають чітку стратегію поліпшення своєї привабливості як роботодавця, а 27% розглядають роботу з hr-брендом як свій подальший розвиток. 7% респондентів не змогли дати чіткої відповіді.
Найкраща ситуація з привабливістю компаній на ринку праці в країнах Латинської Америки. А також частково в Азії, Європейському Союзі, в ОАЕ, Австралії, Новій Зеландії, США та Канаді. Результати опитування показали, що Україна поряд з Туреччиною, Росією, Південною Африкою та Польщею відноситься до числа країн, у яких компанії не мають чіткої стратегії щодо побудови власного бренду роботодавця, але розглядають цей напрямок як подальший розвиток, або ж планують цим зайнятися. "Корпоративний сектор у країнах з розвиненою економікою вже пройшов той етап, коли талановитих співробітників можна було привабити соцпакетом і гарними умовами праці. Зараз усі працюють над тим, щоб залучити та втримати кращих працівників привабливим брендом роботодавця. Останнім часом ця тенденція потрапила й на ринок країн СНД", - пояснила Марина Маковий, генеральний директор Міжнародного кадрового порталу hh.ua.
В опитуванні взяли участь 1 789 респондентів з усіх регіонів світу, у тому числі, 138 - з України. 68% респондентів - жінки, 32 - чоловіка. 33% респондентів перебувають у віці 20-29 років, 37% - у віці 30-39, 20% - 40-49 років, 8% - 50-59 і 2% - люди старше 60 років. 90% опитаних працюють у комерційних організаціях, по 5% - у не комерційних і державних установах.
Дослідження проходило у форматі он-лайн опитування за методикою компанії Employer Brand International.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...