Корисні поради для пошуку роботи в Ужгороді

Виводити по  
  записів на сторінці  

Всього знайдено: 2245

На сторінці: 1 – 20

Сторінка: 1 / 113

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»

Паспорт в смартфоні. Плюси та мінуси персональних е- документів

  Українці зможуть зберігати цифрові версії особистих документів у своїх смартфонах.

Наприклад, вже на початку 2020 року уряд планує запустити цифровий паспорт громадянина. Також найближчим часом в тестовому режимі запустять проєкт по електронних водійських правах і е-техпаспорту. Слідом за цим в цифровий вигляд переведуть трудові книжки та нотаріальні довіреності. За словами експе...

...

Детальніше

Ментально здорова команда: практичні інструменти

  Сучасна людина багато працює інтелектуально, споживає надмір різноманітної інформації.

Її розклад рясніє зустрічами та справами, а життя наповнене багатозадачністю. Як почуває себе людина в цьому вирі? За це відповідає ментальне здоров’я – стан балансу робочого та особистого простору, рівновага фізична та емоційна. Це про можливість успішно реалізовуватися, вміти впоратис...

...

Детальніше

Про що говорити на співбесіді, щоб отримати роботу

  Якщо керівник не є вашим кровним родичем або супутником життя, то співбесіди на шляху до нового робочого місця не уникнути.

Для деяких цей етап нагадує чергову бесіду «про себе» в жанрі «сповідь». Для інших можна порівняти з допитом у слідчого. Спільне в усіх категорій одне: рідкісний птах вміє представити себе грамотно. Як правильно підготуватися до розмови про роботу, щоб її отримати? Правило №...

...

Детальніше

ТОП-5 найкращих професій для екстраверта та інтроверта

  Існує багато класифікацій видів темпераменту та психотипу, проте одна з найвідоміших – це поділ людей на екстравертів та інтровертів.

Коротко кажучи, екстраверти – це люди, що найкраще працюють у середовищі інших людей. Вони говіркі, потребують постійного спілкування і від нього «заряджаються», люблять бути у центрі уваги. Інтроверти ж навпаки – спрямовані у себе, не виносять активного, постійного спілкува...

...

Детальніше

Шість СТОП-фраз для рекрутерів: що не можна говорити кандидату

  Вчитися мистецтву діалогу можна все життя, адже воно охоплює комунікаційні навички, такт, емпатію та інші тонкі матерії.

1. «Давайте розпочнемо співбесіду тут, у ліфті» Звучить дивно – але є рекрутери, які влаштовують стрес-співбесіди кандидатам прямо в ліфті. «Не варто з порогу налітати на пошукача з запитаннями. Часу завжди замало. Але приділіть хвилинку small talk, дозвольте людині налаштув...

...

Детальніше

П’ять причин підключити свій бізнес до інтернет-еквайрингу

Сьогодні практично не існує бізнесу поза Інтернетом.

Кожен український підприємець, кожна компанія чи організація хоч щось «робить» в Інтернеті, щоб привернути до себе увагу покупців. Сподіваємось, що ви побачите для себе ідею розвитку і зрозумієте, як прийом карткових онлайн-платежів допоможе продавати більше. Пропонуємо розібрати 5 очев...

...

Детальніше

Як утримувати персонал у ритейлі: 5 дієвих порад

У ритейлі питання утримання персоналу стає дедалі актуальнішим.

Причин декілька. По-перше, рівень заробітних плат на ринку приблизно однаковий практично в усіх компаніях. Роботодавці змушені підвищувати зарплати, щоб залишатися конкурентними на ринку кандидатів. По-друге, умови праці вимагають постійних покращень, і компанії приділяють цьому значну увагу. По-тр...

...

Детальніше

Десять якостей ідеального шефа

Якщо у вас є відмінні менеджери та командні лідери, ви не тільки отримаєте максимальну віддачу від своїх працівників, а й сформуєте міцну команду професіоналів, які будуть пишатися тим, що працюють у вашій компанії.

Ось уже більше десяти років компанія Google проводить дослідження під кодовою назвою Project Oxygen (Проєкт «Кисень»). Його мета – з'ясувати, що робить керівника фірми практично ідеальним, тобто здатним грамотно підбирати та навчати своїх менеджерів. Дослідження окупилося, так як ...

...

Детальніше

Що робити, якщо вас звільнили: чек-лист дій

Стів Джобс, Джоан Роулінг, Опра Уінфрі, Уолт Дісней… Що об’єднує усіх цих людей, окрім всесвітньої слави? Їх усіх колись звільняли.

Тож якщо прямо зараз ви сумно блукаєте очима наказом про звільнення, знайте: ви – у гарній компанії. Тож першу частину шляху до великого майбутнього пройдено, попереду другий акт – той, у якому ви стаєте шалено успішним та у вільний час читаєте лекції про саморозвиток. Зробіть глибокий...

...

Детальніше

Сім головних правил успішної співбесіди

Від успішної співбесіди без перебільшення залежить усе: чи візьмуть вас на омріяну роботу, яку зарплату запропонують і як будуть ставитись у колективі.

У середньому інтерв’ю з роботодавцем триває 40 хвилин, і за цей час важливо показати себе з кращого боку. Але вміння демонструвати всі свої сильні риси – не вроджене, і прикро, коли через зайве хвилювання роботодавець робить вибір не на вашу користь. Назвемо золоті правила, які допоможу...

...

Детальніше

Позитивне мислення: користь чи шкода для досягнення успіху?

Оптимізм – це дуже корисна річ, яка допомагає легше сприймати «сюрпризи» долі та простіше дивитися на те, що відбувається навколо.

Але інколи установка «все буде добре» заважає вам досягати цілей та грає проти вас. Справді, дуже часто позитивний настрій може допомогти подолати хворобу, розв’язати проблему чи успішно скласти іспит. А от коли справа доходить до виконання робочих завдань – оптимізм нерідко...

...

Детальніше

Найняти за 60 секунд. Чому пошуки співробітників затягуються, і як це виправити

Щоб найняти кваліфікованого фахівця, потрібно не лише знайти його.

Необхідно ще й переконати його працювати у вас. Інакше кажучи, продати людині вакансію. Саме продати, а не «впарити». Це два різні явища, про що часто забувають. Продаж vs «впарювання» Пом’ятаєте це почуття, коли приходиш у магазин по праску, а в підсумку дві години ві...

...

Детальніше

Дванадцять підступних запитань на співбесіді та відповіді на них

Часом на інтерв’ю мета роботодавця – не тільки дізнатися про вас та оцінити ваші ораторські здібності, але й поспостерігати за вашою реакцією на стресову ситуацію.

Для цього вам можуть ставити дещо провокативні запитання. До кожної відповіді намагайтеся навести приклад з власного досвіду. Це – 50% гарантії успішної співбесіди. Як ви ставитеся до поразок та невдач? Неправильна відповідь: «Насправді – жахливо. Я дуже вразлива людина з хв...

...

Детальніше

Фінансове питання: як правильно говорити про зарплату на співбесіді?

Робота повинна приносити людям дохід і, в ідеалі, задоволення.

Якщо з другим щастить не всім, то грошову винагороду за свою працю отримує майже кожен. Тому під час пошуку роботи більшість кандидатів цікавить саме фінансове питання. Але не всі знають, коли краще говорити з роботодавцем про заробітну плату, і деколи недоречне запитання може перекресли всі ваші у...

...

Детальніше

Чотири теми, на які варто поговорити з новим колегою в його перший робочий день

Розподіл додаткових обов’язків між співробітниками, низка співбесід і вибір найбільш підходящого кандидата позаду, й уже сьогодні новачок з’явиться на порозі офісу.

Але багато хто забуває, що спочатку важко буде не тільки йому, але і всьому колективу. Тому потрібно поговорити на певні теми задля уникнення незручних ситуацій і зробити так, щоб новий колега якомога швидше став частиною команди. Правила та філософія компанії Внутрішні корпоративні правила різних ...

...

Детальніше

Як рекрутери сканують ваше резюме: 8 підказок

15 секунд – приблизно стільки часу має ваше резюме, щоб привернути увагу рекрутера.

На що роботодавці звертають увагу, коли переглядають сотні відгуків? І як «підсвітити» своє СV, щоб серце рекрутера тьохнуло і майнула думка: «Це він (вона)»? Додайте посилання на профілі «Контакти дозволяють оперативно зв’язатися з вами. А профілі в соцмережах д...

...

Детальніше

Десять кращих порад, як зміцнити психологічне здоров'я

В житті людей, які переживають складні часи, завжди знайдеться щось, що допоможе відчути себе краще, вважає психіатр, доктор Макс Пембертон.

Важливо навіть в поганих ситуаціях знаходити хоч щось позитивне. Спираючись на роки практики, доктор Макс створив список з 10 речей, які допомагають зберегти психологічне здоров'я. Ці рекомендації спрацювали у випадку з його пацієнтами. Цілком можливо, вони допоможуть і вам стати щасливішими. 1. Пр...

...

Детальніше

Вісім ознак токсичної компанії

Грошова винагорода – це не єдиний критерій, за яким слід обирати місце роботи.

Буває, що за високою заробітною платою приховується жахливий колектив, поганий керівник й інші неприємні доповнення. Ось вісім характеристик токсичної компанії, на які варто звернути увагу, коли відчули себе некомфортно. Злі язики Коли професійна ввічливість та конструктивна критика переходять у пл...

...

Детальніше

Десять порад для пошуку роботи після 40 років

На жаль, вікова дискримінація в нашій країні – не рідкість.

Роботодавці наполегливо вважають за краще брати на роботу людей молодших. Часто просто тому, що так прийнято, і в підсумку з певного віку роботу стає шукати набагато важче. Порада № 1Пам'ятайте старе студентське правило «спочатку ти працюєш на заліковку, а потім залікова книжка працює на тебе...

...

Детальніше

Купівля франшизи в Україні. Як не потрапити в пастку

Українці все частіше замислюються про те, як почати власний бізнес.

Однак недосвідченим бізнесменам непросто домогтися успіху, навіть якщо у них є чудова ідея. Тому експерти рекомендують початківцям звернути увагу на модель франчайзингу. Вона дозволяє за відносно невеликі гроші отримати доступ до вже перевіреної стратегії ведення тієї чи іншої справи під наглядом д...

...

Детальніше

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»
Нагору Назад