Як стати ідеальним начальником?
Як давно ви мріяли про підвищення та прагнули до цього, і от нарешті трапилось – бос пропонує вам очолити цілий відділ. Але виявляється, що ви зовсім не готові керувати десятком людей, а колишні товариші по службі налаштовані на повну непокору. Ну, який з вас начальник? Можливо, дуже навіть гарний! Не поспішайте зневірятися.
Щоб стати ідеальним начальником, умійте спілкуватися з людьми
Причин того, що співробітник пише заяву « за власним бажанням» може бути багато, у тому числі й основна – недостатня заробітна плата. Проте, як стверджують фахівці, справжньою причиною звільнення людини найчастіше стає відсутність загальної мови з начальником. Тому вміння знаходити точки дотику – одна з головних якостей мудрого керівника.
Уважно слухайте підлеглих
Навчитесь знаходити для них час, проводити наради з невеликими групами людей, а також намагайтесь всі питання обговорювати особисто. Не варто ховатися за електронними листами. Особливо це стосується претензій або обговорення будь-яких конфліктів.
Ставши керівником, вам неодноразово доведеться обговорювати з підлеглими їхню роботу, а точніше – вказувати на помилки та прорахунки. Краще розпочати з позитивних моментів, а потім за допомогою навідних запитань добитися того, щоб співробітник сам зробив відповідні висновки.
Умійте надихати!
Це дуже важлива якість гарного начальника. Особливо це стосується творчих колективів, де не розуміють наказового тону.
Станьте для своїх підлеглих Капітаном! Слухайте думки своїх співробітників, радьтесь з ними. При старті нового проекту вкажіть на важливість роботи кожного, навіть найпересічного підлеглого. Покажіть, як це важливо для вас. Трохи самокритики також не зашкодить. Співробітники відчують повагу до вас та підуть за вами. Зрештою, хто ви без вашої команди?
Сприймайте критику
У кожному колективі є люди, які володіють величезним досвідом роботи, можливо, навіть більшим, ніж у вас. На нарадах таку людину можна відразу помітити – вона не часто погоджується з обраною лінією роботи, завжди висловлюючи своє власне бачення. Налагодити стосунки з нею можливо, зробивши її своїм помічником або радником. Крім того, якщо в неї є насправді вдалі ідеї, то, втіливши їх у життя, ви принесете користь усій компанії.
Будьте першим!
Маються на увазі не лише ваші лідерські та професійні якості. Прагнете стати ідеальним начальником? Просто іноді необхідно взяти на себе ініціативу – першим виконати шматок роботи та продемонструвати високі результати підлеглим. Цим ви їх надихнете на трудові подвиги та покажете правильність обраного шляху роботи.
Звільніть генія!
Практично в будь-якому колективі є свій геній. Так, він мислить нестандартно та приносить компанії багато користі. Але досвід багатьох керівників показує, що рано чи пізно така людина відмовляється бути, як усі, працювати в команді, стає зовсім некерованою або вимагає для себе певних привілеїв. На жаль, від такої «зірки» необхідно відразу ж позбуватися при перших ознаках «зірковості». Від цього всьому колективу буде краще.
Не бійтесь бути суворим, але слушним, адекватним і коректним начальником, покажіть, що вмієте налагодити роботу колективу в стресовій ситуації, і підлеглі відповідять відданістю та щирою доброзичливістю. У вас все вийде!
Джерело: http://www.sympaty.net/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...