Як правильно написати супровідний лист?
Для ефективного пошуку роботи недостатньо скласти резюме та розмістити його на кадрових Інтернет-ресурсах. Доведеться написати ще й супровідного листа. Навіщо він потрібнен і що в ньому писати? Якщо з резюме все більш-менш зрозуміло, то написання супровідного листа часто викликає труднощі.
Супровідний лист не є обов'язковим елементом, але в багатьох випадках він допомагає привернути увагу до вашого резюме і підвищує ваші шанси на працевлаштування. HR-фахівці радять не нехтувати додатковою можливістю заявити про себе. Чітких і однозначних правил написання супровідних листів не існує, але певні стандарти все ж існують.
Супровідний лист не повинен бути занадто довгим. Стислість - сестра таланту. Досить 5-10 пропозицій оригінального тексту.
Не треба дублювати резюме. Супровідний лист може містити якісь додаткові відомості про кандидата, які привернуть роботодавця. Якщо резюме далеке від досконалості, то в супровідному листі припустимо заповнити прогалини та пояснити, наприклад, причину звільнення з попереднього місця роботи або перерви у трудовій діяльності. В окремих випадках можна побудувати супровідний лист, відштовхуючись від факту, який свідчить проти вас. Наприклад, коли ви посилаєте лист на посаду спеціаліста з досвідом від п'яти років, а у вас за плечима лише три роки. Але цим прийомом потрібно користуватися дуже вміло, інакше можна все зіпсувати. Що стосується даного прикладу, то тут можна порадити використовувати таку фразу «Мій досвід роботи дуже місткий, за три роки я опанував навички, на придбання яких деякі фахівці витрачають п'ять років».
Мова і стиль супровідного листа повинні бути витримані в офіційно-діловому стилі. Без фамільярності і зайвого креативу. У листі не повинно бути жодної фамільярності, сленгових і просторічних висловів, смайликів і інших подібних речей. У той же час не варто перевантажувати супровідний лист складними конструкціями і термінами, адже його, швидше за все, буде читати не фахівець, який працює на одному напрямку з вами, а менеджер по роботі з персоналом, який може не розбиратися в тонкощах вашої професії. Широту кругозору та рівень інтелекту краще приберегти для співбесіди.
Композиція супровідного листа також має значення. Стандартна форма - це 5-7 фраз саме тексту, в якому перший і другий абзац повинні бути присвячені мініпрезентаціі. Тут важливо підкреслити свої вміння і вигоду, яку може отримати компанія, запросивши вас на роботу. В останньому абзаці прийнято дякувати адресатові за увагу і підкреслити свою готовність до особистої зустрічі.
Джерело: http://www.jobsmarket.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...