7 порад щодо створення бренду роботодавця
Хочете дізнатися, наскільки сильним є ваш бренд роботодавця? Попросіть співробітників попрацювати тиждень безкоштовно, радить експерт з цього питання Бретт Мінчінгтон. Якщо відмовляться, значить, люди у вашій компанії працюють виключно заради грошей. Ви їх не утримаєте, проте зрозумієте: необхідно щось змінювати.
Австралієць Бретт Мінчінгтон об'їздив 23 країни з тим, щоб допомогти компаніям стати «роботою-мрією» для співробітників і шукачів. Він публікує книги і пише статті для The Ecomomist і Business Week, а також консультує міжнародних гігантів, серед яких Siemens, PwC і Hewitt. Поради Мінчінгтона на перший погляд прості, але допомагають зрозуміти, як знайти й утримати таланти.
Визначтеся з «талантом»
Роботодавці постійно шукають таланти, але не завжди можуть їх знайти. Тут потрібно чітко розуміти, хто для вас є «талантом». Необхідно, щоб кожен керівник склав список з 10 якостей, які, на його думку, повинні мати хороші працівники. І на цьому будувати пошук. Якщо компанія протягом двох років шукає інженера і не може знайти, він їй не потрібен. Їй необхідно змінити бізнес-модель.
Створіть відповідальну команду
Коли компанії вибирають директора для побудови бренду роботодавця, одні шукають людей з маркетингу, інші - з відділу кадрів. Це неправильно, тому що для такої роботи потрібно багато умінь в різних сферах. Ідеальна команда для побудови бренду - це представники відділів PR, фінанcов, маркетингу, HR і IT. Як донести необхідність побудови бренду роботодавця до керівника? Розповісти, що про компанії думають. І це повинен зробити не тільки HR-директор, а й всі інші. Тоді картина буде повною.
Проведіть опитування
Запитайте у співробітників, кандидатів і клієнтів, яким вони бачать ваш бренд. Ключове питання для співробітників - ви б порекомендували цю компанію комусь із знайомих в якості гарного робочого місця? Якщо в результаті дослідження стане зрозуміло, що на тривалість роботи працівника впливає наприклад те, як його прийняли та вміло ввели в курс справи, значить саме на цьому потрібно засновувати свою стратегію побудови бренду. Якщо ваші співробітники кажуть, що ваша компанія - відмінне місце роботи, а ззовні говорять інше, у вас проблема з брендом роботодавця.
Визначте цінності
На підставі результатів опитування ви можете розробити ціннісну пропозицію для співробітників. Повинно бути щось, що відрізняє вас від усіх інших: лідер, корпоративна культура, можливість кар'єрного зростання, місія. Впроваджуйте ціннісну пропозицію в усі процеси. Для кожного співробітника і для кожної посади вона повинна бути подана по-різному. Якщо ви говорите про інноваційність, не забувайте, що вона має різне значення для 25 та 50-річного співробітника.
Знайдіть контакт
Ви не повинні комунікувати лише з лояльною аудиторією, необхідні пересічні комунікації. Ваша стратегія повинна бути сфокусована на тих, хто нелояльний до бренду. Пам'ятайте, що кандидати набагато більше довіряють існуючим співробітникам. І це потрібно використовувати. У компанії Philips про вакансії повідомляють своїм співробітникам, які розсилають їх по своїх контактах і за це отримують бонуси.
Ринок рухається до персоналізації роботодавця і людям важливо знати, чи подобається бренд компанії друзям і знайомим. Це як ресторан або готель - ми шукаємо відгуки інших людей. Тому необхідно знати джерела інформації про компанію і місце знаходження вашої цільової аудиторії. Потрібна стратегія: користуватися тільки одним каналом комунікації сьогодні не можна.
Заслугуйте довіру
Ваш бренд роботодавця - це не реклама і не рекрутинг випускників, це Високорівневе завдання. Потрібно дивитися стратегічно - від наймання до пенсії співробітника. Недовіра до бізнесу зростає з кожним днем. Бренд можна довго вибудовувати, а зламати - лише за один день. Тут дуже важлива довіра. Якщо співробітники вам довіряють - це дуже сильний актив, але якщо довіри немає - вони підуть за першої можливості. Необхідно працювати над тим, що ви обіцяєте і що робите. Ми добре продаємо слова, але часто не підтверджуємо це вчинками. Ви пропонуєте зарплату, зростання й інновативність, але в результаті не даєте цього? Ви втратите таланти.
Створіть ідеальне місце роботи
Люди у всьому світі все більше зацікавлені в тому, щоб отримувати задоволення від роботи. В Австралії робочий день з 9 ранку до 6 вечора. В Україну я очам не повірив: тут часто затримуються на роботі і вважають це нормальним. Не забувайте, що люди приходять через бренд, а йдуть через керівників. Необхідно знати, чому у людини змінюється настрій. Потрібно ставитися до неї не тільки як до співробітника, але і як до людини. Інакше або ви не будете її начальником, або вона не буде більше вашим підлеглим.
Джерело: http://www.investgazeta.net/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...