5 простих способів не втратити співробітників
У гонитві за успіхом та лідируючими позиціями на ринку компанії часом забувають про тих, хто покликаний цей успіх і ці позиції забезпечувати: про власних працівників. Бізнес-портал 27/7 Wall Street проаналізував відгуки про американських корпорації на рекрутинговому сайті Glassdoor.com і склав список найбільш небажаних роботодавців США. До нього увійшли 11 компаній, у тому числі такі відомі як виробник комп'ютерної техніки Hewlett-Packard Co. та найстаріша банківська група Bank of New York Mellon.
На основі цього чорного списку портал Inc.com виділив найбільш неприємні для співробітників риси корпоративної культури, яких варто уникати будь-якій компанії, що бажає залучити під свої знамена найбільш ефективних працівників.
Як правило, для компаній, що потрапили до реєстру ганьби, характерні низька задоволеність клієнтів їхньою діяльністю, відсутність тренінгів і програм розвитку для співробітників, невисокі зарплати та низькі можливості кар'єрного зростання. Часом байдужість співробітників до реноме їхнього роботодавця доходила до теперішнього хамства стосовно клієнтів з їхнього боку.
Немає потреби повторювати, що чим вищий корпоративний тонус працівників, тим більше задоволені і споживачі. Щоб добитися цього, потрібно забезпечити співробітникам наступні п'ять умов:
1. Мета
Наймані робітники повинні усвідомлювати, що їхня діяльність має якусь мету, масштаб якої виходить за межі повсякденної роботи. Якщо вони тільки відсиджують на робочому місці належний час, їх роботодавець упускає гігантські можливості для розвитку. Необхідно сформувати набір ключових цінностей, які співробітники могли б розділити та транслювати споживачам.
2. Оплата
Необхідно платити своїм людям конкурентні зарплати. Немає потреби бути найбільш щедрим на ринку праці, але компенсації нижче середньоринкових і неадекватні рівню компанії бонуси говорять співробітникам, що для свого роботодавця вони не більше, ніж витратний матеріал.
3. Можливості розвитку
Навряд чи можна серед сучасних професіоналів знайти людину, яка не хотіла б підвищувати свою кваліфікацію та вартість на ринку праці. Потрібно забезпечити працівникам можливість навчання на внутрішньокорпоративних тренінгах або й сторонніх освітніх курсах.
4. Кар'єрне зростання
Титули та звання - це недорого. І в багатьох випадках нова посада, новий рівень відповідальності, нові обов'язки стають набагато ефективнішим стимулом, ніж підвищення зарплати. Просування кар'єрними сходами підтримує співробітників у тонусі та підвищує їх задоволеність від роботи.
5. Дозвілля
Нехай співробітники добре проводять час. Ті, хто знаходять можливість перекинути міст від робочої рутини до відпочинку і розваг, особливо разом з родиною, знаходять простий і недорогий спосіб зміцнити корпоративний дух і зміцнити зв'язки усередині команди.
Джерело: http://www.jobsmarket.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...