7 секретів ефективних продавців

Мурат Тургунов, бізнес-тренер і консультант з продажів, вважає, що кращий спосіб набути нових клієнтів – переманити їх у інших. У своїй книзі «Партизанські продажі. Як забрати клієнта у конкурентів», пан Тургунов розповідає про те, як проводити конкурентну розвідку, виходити на осіб, що приймають рішення, і проводити з ними переговори. Передбачається також і працювати над собою, удосконалюючи навички продавця: тоді кожен з переманених клієнтів приведе до вас ще декількох.

1. Ставтеся до людей з повагою
Ставлення до інших не повинне залежати від їх становища та посади, статі та віку, кольору шкіри та національності. Необхідно до усіх ставитися з однаковою повагою. Пам'ятайте: скромність – вищий пілотаж для ділової людини.
Не треба вважати, що у бізнесмена має бути серйозне обличчя, – це не так. Спершу необхідно продати свою чарівливість і тільки потім – ідею, послуги та товари.

2. Вчіться усе життя
Тільки постійно вбираючи нові знання, ви зможете не відстати від прогресу, бути готовими до неминучих змін у житті, повністю реалізуватися.
Читаючи хоч би одну нову книгу в місяць, можна стати кращим за 90% продавців. Одну на тиждень – стати сильнішим за 99% конкурентів. І йдеться не лише про бізнес-літературу, але й про художню літературу, особливо класику. Покупці люблять мати справу з освіченими та інтелігентними людьми.

3. Працюйте не так, як усі
Продавець, який приходить на годину раніше і йде на годину пізніше, працюючи при цьому з максимальною ефективністю, може подвоїти особисті продажі. Для цього треба усього лише навчитися берегти свій та чужий час. У бізнесі кожен повинен робити свою роботу.
Корисно буде, якщо продавець розробить свій персональний план продажів. Причому його планка має бути як мінімум вдвічі вищою від встановленої керівництвом. Якщо особистий план продажів буде виконаний на 70%, це все одно виявиться набагато вище за нормативи, встановлені ззовні.

4. Умійте слухати
Під час бесіди з клієнтом намагайтеся дотримуватися цих правил:
зосередьтеся на тому, хто говорить, увесь час будьте напоготові, постарайтеся вбирати усі нюанси сказаного;
швидко відповідайте, коли це необхідно, але не перебивайте співрозмовника через дрібниці;
якщо є необхідність, ставте запитання, щоб прояснити сказане;
час від часу коментуйте деякі значимі пункти, щоб продемонструвати своє розуміння.
Корисно записувати важливі моменти бесіди. Варто пропонувати свій товар або послугу, тільки уточнивши реальні потреби клієнта.

5. Долайте свої страхи
Як стати продавцем №1? Читайте, вивчайте, пробуйте і розвивайтеся, не зациклюючись на невдачах. Не варто робити висновки про свої здібності до того, як ви випробуєте їх на практиці. Знання і навички – кращі засоби для перемоги над тривогами і відсутністю упевненості. Пам'ятайте: страх зникає з приходом досвіду.

6. Забудьте про продажі
Клієнт або знає, який саме товар йому потрібний, або ні. В обох випадках йому знадобиться експерт. Якщо покупець не визначився, який саме товар йому потрібний, постарайтеся дізнатися, які завдання перед ним стоять. Тільки після того, як істинний мотив купівлі стане зрозумілим, запропонуйте справді потрібний товар або послугу.

7. Думайте про свою сім'ю
Щоб домогтися успіху, треба вміти ставити цілі. Якщо хочете домогтися успіху в продажах, спробуйте відповісти самому собі, заради кого і заради чого ви цього хочете. Найкраща мотивація – це, звичайно, сім'я. Якщо сім'ї ще немає – створюйте її та живіть заради коханих і близьких людей.

www.slon.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад