Як зробити своїх підлеглих щасливими?
Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), засновник та генеральний директор компанії Beryl, давно і цілеспрямовано працює над створенням унікальної корпоративної культури, основний фокус якої звернений до співробітників. Свою роботу він відображає на сторінках книги, написаної спільно із колегами "Посібник з усмішки: Погляд працівників на культуру, лояльність та прибуток" (Smile Guide: Employee Perspectives on Culture, Loyalty and Profit). Нижче наведено кілька опублікованих на сайті Inc. порад Шпігельмана, як зробити своїх підлеглих щасливими.
1. Дайте можливість людям висловлюватися. "Прислухайтеся до того, що говорять ваші підлеглі, - наголошує Шпігельман. – І не лише прислухайтеся, але й впроваджуйте їхні ідеї в життя та винагороджуйте їх відповідно до цінності запропонованих ними ідей".
2. Подбайте про чесність винагороди. Компенсаційна політика в компанії повинна бути максимально чесною, відкритою і об’єктивною. Інакше будь-які спроби створити позитивну культуру виявляться марними.
3. Визнання та винагорода. Чи завжди ви відзначаєте та влаштовуєте свята на честь працівників, які досягнули найкращих результатів? Можливо, це найпростіший спосіб змусити людину посміхнутися. Не слід вважати, що створення позитивного настрою обов’язково повинно коштувати вам багато грошей. Іноді вистачає визнання, адже люди прагнуть, щоб їх цінували.
4. Працюйте над створенням кар’єрного шляху. Щоб бути щасливою, людина повинна відчувати, що їй є куди рости і розвиватися.
5. Використовуйте нестандартні титули. "Назви посад та титули нічого вам не коштують, - пояснює Шпігельман. – Людина, яка працює у приймальні зветься у нас директором з перших вражень. А людина, яка займається розвитком корпоративної культури носить титул Королева задоволення та посмішок".
6. Не забувайте про розваги. Шпігельман є прихильником ігрових тімбілдінгів і часто влаштовує тривалі ігрові сесії просто в офісі. Часто вони органічно вплітаються у робочий процес.
7. Дотримуйтесь власних правил. Будучи лідером, ви повинні дотримуватися тих самих правил, які встановлені для інших. Люди повинні відчувати, що ви знаходитесь на одному рівні з ними.
8. Надсилайте листівки та повідомлення, написані від руки. "В річницю їхнього працевлаштування кожен співробітник компанії отримує від мене написане від руки поздоровлення, яке надсилається на домашню адресу. Це дозволяє досягнути найвищого рівня інтимності та персонального зв’язку. І звісно ж – впливає на мотивацію".
9. Створюйте традиції. "Традиції дозволяють виробити певний зв’язок між працівниками, - пояснює Шпігельман. – Наприклад, у Beryl ми проводимо щорчіне шоу талантів з суддями та нагородами. Можу сказати, що люди дійсно з нетерпінням очікують цього дійства".
10. Керуйте серцем. Остання порада – завжди пам’ятати, що культура компанії – це відображення особистих цінностей лідера. "Дозвольте людям відчути та зрозуміти вашу турботу та переживання за їхні життя та досягнення".
Джерело: http://blog.management.com.ua/
Роздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...