5 прийомів роботи з представниками покоління Міленіум

Покоління Y (покоління «ігрек»; інші назви: millennials - покоління Міленіуму, покоління «некст», «мережеве» покоління, луна-бумери) - покоління народжених після 1980 року, що зустріли нове тисячоліття в молодому віці.
У кожного сучасного роботодавця є невдалий досвід спілкування з представниками покоління міленіуму. Гарна новина полягає в тому, що такі співробітники дійсно молоді та талановиті. Для того щоб залучити й утримати їх, необхідно створити особливу корпоративну культуру, засновану на балансі участі та відповідальності.
Як же залучати й утримувати співробітників, що належать до покоління міленіуму? Точної відповіді я дати не можу, проте у мене є декілька припущень:
1. Постійне спілкування
Більшість представників покоління міленіуму зростали в теплій сімейній атмосфері. Батьки підтримували їх і постійно говорили про їх розум та інші достоїнства. У результаті такі співробітники постійно потребують схвалення. Прийміть цей факт як даність і не відмовляйте їм у спілкуванні. Проводьте регулярні зібрання, обговорюйте нагальні проблеми. Відзначайте тих, хто дійсно цього заслуговуєте. Якщо вам доведеться звільнити будь-кого, максимально чітко поясніть, чому це необхідно. Дайте представникам покоління міленіуму можливість поміркувати про вжиті вами рішення, і ваші зусилля не залишаться непоміченими.
2. Приділяйте особливу увагу заохоченням і стягненням
Представники покоління міленіуму відрізняються товариськістю тільки всередині свого вузького кола. Вони тримаються один за одного і люблять спільно відзначати успіхи, і в той же час часто порівнюють свої досягнення. Якщо хтось із співробітників незадоволений відсутністю підвищення, в той час як його колеги просуваються кар'єрними сходами, вам слід якомога докладніше обгрунтувати свої рішення у письмовій формі. Крім того, вік представників покоління міленіуму не дозволяє їм мати достатньо досвіду для того, щоб самостійно впоратися з кар'єрними невдачами. Ключ до ефективної роботи з ними - це чесне та відкрите письмове спілкування.
3. Ставте високі цілі
Менеджери, що належать до поколінь Х і бебі-буму, сходяться на думці, що переважна кількість представників покоління міленіуму пишуть огидні тексти. Якщо у вашій компанії спілкування з клієнтами є основою бізнесу, невміння викладати свої думки письмово неприйнятне і може стати підставою для звільнення. Саме тому ми організували творчі групи, де навчаємо цьому мистецтву співробітників, які з самого дитинства звикли спілкуватись за дпомогою мобільних телефонів і айфонів, спілкуватися між собою у Фейсбуці, Твіттері і за допомогою систем обміну миттєвими повідомленнями. Ми також наполягаємо на тому, щоб співробітники стежили за подіями, що відбуваються в світі, і були в курсі останніх новин. Почувши розмову про Кім Чен Ина я відкликав недосвідченого співробітника в сторону і натякнув на те, що йому необхідно поцікавитися тим, що відбувається в Північній Кореї. Співробітник зрозумів натяк.
4. Розробіть максимально просту та зрозумілу систему звіту
Щорічно ми проводимо перевірку результатів роботи кожного зі співробітників. Колеги, підлеглі і керівники оцінюють кожен аспект діяльності фахівців, включаючи творчий підхід, лідерські якості, навички усного та письмового спілкування тощо. У разі виявлення проблем співробітнику пропонується скласти план на найближче півріччя, який міг би допомогти усунути недоліки. Якщо після закінчення шести місяців проблема зберігається, співробітника звільняють. Тут слід знову звернутися до перших двох порад, оскільки своєчасне та відкрите спілкування дозволить уникнути питань про звільнення того чи іншого фахівця.
5. Готовність до компромісів
Я знаю, що у представників кожного покоління є свої власні переваги та недоліки. Навіть у текстах Шекспіра можна знайти скарги на молодь. Моїй компанії вдалося відшукати і найняти талановитих молодих фахівців і, повинен сказати, ми багато чому у них навчилися (наприклад, ефективному використанню соціальних мереж, взаємодії з клієнтами з використанням блогосфери та іншим новітнім принципам роботи). Я завжди йшов назустріч молодим фахівцям, обговорюючи питання в неофіційній обстановці. Наприклад, мені довелося брати участь у кросі, проводити майстер-класи з танців і навіть співати караоке в одному з нічних клубів нашого міста.
Не бійтеся здатися вразливим і визнати свої помилки. Можливо, це найкраща порада, яку я можу вам дати. Показавши приклад, ви зможете змусити представників покоління міленіуму нести відповідальність за свої вчинки і керувати тими, хто на перший погляд здається некерованим.

www.hr-portal.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад