Правильне резюме

Уникайте незрозумілих форм
Безліч людей намагається здивувати працедавця і замість звичайного резюме на дві сторінки присилає інфографіку, складний дизайнерський проект або стильні документи, зібрані в InDesigh. Це помилка: "доки вас не узяли на роботу дизайнером, не варто показувати свої можливості в резюме. Воно має бути чистим і зрозумілим".
Іншими словами, пишіть те, що від вас вимагають, ніяких веселих і унікальних форматів. Час краще згаяти на правильну структуризацію усієї інформації. Якщо хочете показати свої додаткові неймовірні навички, краще їх просто вписати в окреме поле. Чим більше часу ви витратите на стандартизацію свого CV під загальні правила, тим у вигіднішому положенні опинитеся.
Передбачайте питання, які можуть виникнути у працедавця, і постарайтеся відразу на них відповісти.
Буває таке, що ви бажаєте змінити свою поточну роботу на щось кардинальне інше або ж просто йдете не по своїй спеціальності. Очевидно, що працедавець три рази добре подумає, чи варто вас брати: досвіду адже немає. І якщо людей на це місце багато, то ваше CV швидко відправиться в кошик.
Тому, щоб на резюме все ж дивилися, вам треба самим показати, куди дивитися і що там варто знайти. Кожна робота вимагає свого роду навичок і претендент повинен показати, що або їх має, або може швидко навчитися виконувати потрібні завдання. Можна прямо вказати, який ваш досвід або можливості підійдуть для виконання тих або інших завдань, чим ви будете корисні компанії.
При цьому ніколи не використайте загальних фраз: "мій досвід допоможе стати компанії краще". Завжди пишіть прямо і вказуйте, чому ви повинні зайняти те або інше місце.
Резюме має бути читабельним.
Вище ми вказували, що варто витратити багато часу на структуризацію резюме. І це правда. У великих компаніях на вивчення резюме витрачають від 20 секунд до однієї хвилини. А це означає, що чим простіше резюме, тим легше його буде прочитати працедавцеві. Логічний ланцюжок максимально простий: чим більше корисної інформації вдасться витягнути з резюме за 20 секунд, тим більше шансів залишитися поміченим.
Перевірити це можна на собі: текст на сторінці має бути читабельним. Якщо вам все здається відмінним - дайте прочитати CV своїм колегам або друзям. Їх відгуки будуть не такими позитивними.
І зрозумілим
До того моменту, поки ваше резюме відправиться на стіл до менеджера, воно повинне пройти через HR- службу компанії. Очевидно, що в ній сидить людина, яка може не знати усіх тонкощів роботи компанії, для якої він шукає співробітника. І це треба враховувати.
Не варто використати в тексті занадто незрозумілих слів і фраз, жаргону і велика кількість професійного сленгу. Текст має бути зрозумілим в першу чергу для HR. Якщо він надасть право на співбесіду з менеджером або керівником компанії - там вже і показуватимете свої глибокі знання.
Перевірте свої контакти
Резюме - це не лише спосіб показати свої сильні сторони компанії, але і канал для зворотнього зв'язку. Тільки він дозволяє представникам компанії зв'язатися з вами. І якщо ви помилилися в одній букві e - mail або однією цифровою номеру телефону, дізнатися про пропозицію ви вже ніколи не зможете.

www.dcz.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад