10 речей, які призведуть до вибуху кар'єрних можливостей
Присвятіть частину свого вільного часу ревізії вашого професійного іміджу. Перевірте, як ви представлені в мережі: які відомості про вас знайдуть роботодавці, колеги, керівник - якщо вони поставлять перед собою таку мету. Зберіть інформацію, яка допоможе вам протягом року стежити за ситуацією на ринку праці. Оновіть зв'язки з колегами. Одним словом, закладіть основи для професійного розвитку на 2016 рік.
1. Перевірте, що про вас знає Google
Введіть у пошуковий рядок ваші прізвище та ім'я. Результати пошуку і є базою вашого професійного іміджу в інтернеті. Є з чим працювати, правда?
2. Складіть список компаній, в яких ви хотіли б працювати
Навіть якщо у вас є робота - нехай список буде в наявності. Відстежуйте активності цих ключових компаній: слідкуйте за новинами, заглядайте в розділ вакансій. Це корисно з кількох точок зору. Ви будете в курсі професійних трендів: які напрями бізнесу розвиваються швидше за інших, які фахівці найбільш затребувані, як змінюються вимоги до фахівців вашого профілю. Це допомагає розвиватися професійно: вчасно поповнювати скарбничку знань і навичок, підвищувати кваліфікацію. Це допоможе у випадку, якщо вам потрібно буде шукати роботу: ви зможете звертатися в компанії вашої мрії, розуміючи, які кваліфікації там цінуються, на які досягнення робити акцент.
3. Оновіть контакти з колишніми колегами
Зараз для цього особливо сприятливий момент: можна привітати колег з минулими святами і нагадати про себе.
Напишіть колишнім товаришам по службі, з якими вам хотілося б підтримувати контакт, невеликі листи. Поцікавтеся їхніми справами, кілька слів розкажіть про себе. Побажайте продуктивного початку нового року. Наприкінці листа згадайте, що вам приємно було б продовжити спілкування в зручному для співрозмовників форматі.
4. Оновіть ваше фото в LinkedIn
Актуально для тих, в чиєму профілі висить фото десятирічної давності.
Рекомендація актуальна і для інших соцмереж, якщо вони орієнтовані на професійний імідж (що вкрай бажано).
5. Перевірте, скільки людей читають вас в LinkedIn
Актуально для тих, чий профіль, м'яко кажучи, дещо покинутий. Вас читає 5 людей? Час збільшувати присутність у найпопулярнішій професійній соцмережі.
Почніть публікувати пости регулярно. Нехай це будуть новини галузі з вашими короткими коментарями, якщо у вас немає часу для більш розгорнутих статей.
Через кілька тижнів подивіться, який вийшов ефект. Читачів стало більше? Нехай це мотивує вас до продовження активності. З часом бажано збільшити обороти: не обов'язково писати частіше; важливо писати інформативно, приймати участь у житті професійних співтовариств, давати аналітичні матеріали, які свідчать про вашу компетентність.
6. Складіть список книг, які потрібно прочитати
Мова йде про книги за фахом або з саморозвитку. Зрозуміло, художня література теж входить в список: твори, які допомагають знайти відповіді на важливі світоглядні питання, надихають, розширюють кругозір.
7. Складіть список бажань
Саме бажань, а не цілей. Помрійте, пофантазуйте.
Можливо, ви виявите, що ваш список цілей застарів: душа давно вже прагне до інших цінностей, а ви все ще їдете по накатаній колії, що склалася кілька років тому.
Мрії хороші тим, що вони показують наші істинні мотиви і спонукання: чого ми хочемо насправді.
8. Зробіть візитки
Якщо у вас їх немає - замовте.
Якщо є - подумайте, чи не час обновити дизайн, змінити/додати інформацію (професія/ спеціалізація, контактні дані). Можливо, ви вирішите, що на візитку варто додати адресу вашого профілю в LinkedIn (якщо він заповнений), або адресу вашого блогу.
9. Обнуліть папку «Вхідні»
Це буде важко, але ви не уявляєте, як сильно це послаблює внутрішнє напруження: усвідомлення, що всі питання, що накопичилися за минулий рік, розкладені по поличках або закриті.
10. Складіть список людей, з якими ви хочете поспілкуватися в 2016 році
Це, мабуть, найприємніше.
У список можна включити професіоналів, чиї успіхи вас мотивують; представників компаній, з якими ви хотіли б співпрацювати; рекрутерів і коучів; просто цікавих людей, чий приклад вас надихає.
Можливості для спілкування теж потрібно знайти. І вони напевно знайдуться, якщо ви будете тримати перед очима список бажаних співрозмовників. Важливо відслідковувати, які події відбуваються у вашій професійній галузі. Цікавих людей можна зустріти на конференціях, семінарах, майстер-класах, тренінгах, бізнес-сніданках та інших заходах, орієнтованих на професійне середовище.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11001
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26813 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...