10 речей, які призведуть до вибуху кар'єрних можливостей

Присвятіть частину свого вільного часу ревізії вашого професійного іміджу. Перевірте, як ви представлені в мережі: які відомості про вас знайдуть роботодавці, колеги, керівник - якщо вони поставлять перед собою таку мету. Зберіть інформацію, яка допоможе вам протягом року стежити за ситуацією на ринку праці. Оновіть зв'язки з колегами. Одним словом, закладіть основи для професійного розвитку на 2016 рік.

1. Перевірте, що про вас знає Google

Введіть у пошуковий рядок ваші прізвище та ім'я. Результати пошуку і є базою вашого професійного іміджу в інтернеті. Є з чим працювати, правда?

2. Складіть список компаній, в яких ви хотіли б працювати

Навіть якщо у вас є робота - нехай список буде в наявності. Відстежуйте активності цих ключових компаній: слідкуйте за новинами, заглядайте в розділ вакансій. Це корисно з кількох точок зору. Ви будете в курсі професійних трендів: які напрями бізнесу розвиваються швидше за інших, які фахівці найбільш затребувані, як змінюються вимоги до фахівців вашого профілю. Це допомагає розвиватися професійно: вчасно поповнювати скарбничку знань і навичок, підвищувати кваліфікацію. Це допоможе у випадку, якщо вам потрібно буде шукати роботу: ви зможете звертатися в компанії вашої мрії, розуміючи, які кваліфікації там цінуються, на які досягнення робити акцент.

3. Оновіть контакти з колишніми колегами

Зараз для цього особливо сприятливий момент: можна привітати колег з минулими святами і нагадати про себе.

Напишіть колишнім товаришам по службі, з якими вам хотілося б підтримувати контакт, невеликі листи. Поцікавтеся їхніми справами, кілька слів розкажіть про себе. Побажайте продуктивного початку нового року. Наприкінці листа згадайте, що вам приємно було б продовжити спілкування в зручному для співрозмовників форматі.

4. Оновіть ваше фото в LinkedIn

Актуально для тих, в чиєму профілі висить фото десятирічної давності.

Рекомендація актуальна і для інших соцмереж, якщо вони орієнтовані на професійний імідж (що вкрай бажано).

5. Перевірте, скільки людей читають вас в LinkedIn

Актуально для тих, чий профіль, м'яко кажучи, дещо покинутий. Вас читає 5 людей? Час збільшувати присутність у найпопулярнішій професійній соцмережі.

Почніть публікувати пости регулярно. Нехай це будуть новини галузі з вашими короткими коментарями, якщо у вас немає часу для більш розгорнутих статей.

Через кілька тижнів подивіться, який вийшов ефект. Читачів стало більше? Нехай це мотивує вас до продовження активності. З часом бажано збільшити обороти: не обов'язково писати частіше; важливо писати інформативно, приймати участь у житті професійних співтовариств, давати аналітичні матеріали, які свідчать про вашу компетентність.

6. Складіть список книг, які потрібно прочитати

Мова йде про книги за фахом або з саморозвитку. Зрозуміло, художня література теж входить в список: твори, які допомагають знайти відповіді на важливі світоглядні питання, надихають, розширюють кругозір.

7. Складіть список бажань

Саме бажань, а не цілей. Помрійте, пофантазуйте.

Можливо, ви виявите, що ваш список цілей застарів: душа давно вже прагне до інших цінностей, а ви все ще їдете по накатаній колії, що склалася кілька років тому.

Мрії хороші тим, що вони показують наші істинні мотиви і спонукання: чого ми хочемо насправді.

8. Зробіть візитки

Якщо у вас їх немає - замовте.

Якщо є - подумайте, чи не час обновити дизайн, змінити/додати інформацію (професія/ спеціалізація, контактні дані). Можливо, ви вирішите, що на візитку варто додати адресу вашого профілю в LinkedIn (якщо він заповнений), або адресу вашого блогу.

9. Обнуліть папку «Вхідні»

Це буде важко, але ви не уявляєте, як сильно це послаблює внутрішнє напруження: усвідомлення, що всі питання, що накопичилися за минулий рік, розкладені по поличках або закриті.

10. Складіть список людей, з якими ви хочете поспілкуватися в 2016 році

Це, мабуть, найприємніше.

У список можна включити професіоналів, чиї успіхи вас мотивують; представників компаній, з якими ви хотіли б співпрацювати; рекрутерів і коучів; просто цікавих людей, чий приклад вас надихає.

Можливості для спілкування теж потрібно знайти. І вони напевно знайдуться, якщо ви будете тримати перед очима список бажаних співрозмовників. Важливо відслідковувати, які події відбуваються у вашій професійній галузі. Цікавих людей можна зустріти на конференціях, семінарах, майстер-класах, тренінгах, бізнес-сніданках та інших заходах, орієнтованих на професійне середовище.


http://blog.trud.com/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад