Емоційні навички, без яких важко стати професіоналом

Новачки, прийшовши на роботу, постійно чують, що важливо вдосконалювати свої навички: ще більше мовних тренінгів, курсів по роботі з ПЗ і онлайн-лекцій за фахом. Інакше начальник їх не помітить. Але крім цього важливо бути мотивованим, урівноваженим, компанійським працівником. Красиво писати, ідеально виступати на публіку, продуктивно працювати в команді – вже стандартний перелік в описі більшості вакансій. І ці затерті фрази насправді означають те, що роботодавці дуже хочуть бачити в своїй команді саме таких співробітників. Саме тому, щоб задовольнити вимоги, які мають мало стосунку до наявності диплома і досвіду роботи, слід розвивати особистісні якості.

1. Керуйте своїми емоціями і розумійте, що вони означають
На робочому місці важливо проявити свою емоційну зрілість: професійні працівники обов`язково розуміють свої почуття і керують ними. Складно уявити, щоб співробітник, який постійно вередує як немовля і зривається на колегах із невідомих йому причин, здатний позитивно проявити себе в роботі. Звісно, ідеальний працівник – це не робот, який взагалі не контактує з оточенням. Якщо щось знадобилося, то запитати про це у колег – прекрасний вихід із ситуації. Але слід уникати спалахів гніву на адресу інших, коли насправді конфліктна ситуація розвивається винятково всередині вас.

2. Навчіться протистояти страху перед новим
Страх – природний супутник починань, і це не причина відмовитися від задуманого. Тому важливо навчитися справлятися з такими емоціями і не дати їм управляти вашими діями. Крапля невпевненості в своїх силах не зупиняє емоційно зрілих людей. Вони здатні втихомирити почуття занепокоєння або незручності – адже кожен час від часу відчуває негативні емоції – і проявити себе в позитивному світлі.

3. Пристосовуйтеся до змін
Зміни лякають, але вони є частиною життя. Більше того, до деяких ми самі прагнемо: наприклад, підвищення на роботі – теж зміна. І з нею легко перевертаються уявлення про ведення справ, змінюються обличчя, ідеї, підходи до виконання завдань. Коли такі зміни трапляються несподівано, важливо не розгубитися і скоріше пристосуватися до нових обставин.

4. Підтримуйте в собі прагнення розвиватися
Працівники, які самі хочуть вчитися, зростати професійно, братися за нові проекти, – цінні.
Зазвичай це пов`язано з тим, що вони не піддаються негативним емоціям: страху, тривозі і відсутності мотивації.
Люди, які розвивають особистісні якості, життєрадісні й оптимістичні. Для них нове завдання – не привід для паніки і занепокоєння, як для багатьох інших. І бажання діяти з`являється всередині них, а не спеціально насаджується оточенням.

5. Навчіться допомагати іншим
Це можливо, якщо ви вже розібралися зі своїми власними емоціями. Тільки після цього ви будете здатні вислуховувати інших, розуміти і співчувати.
І тут справа не в черговому зітханні і скорботній фразі, що схожі на відшліфований за сторіччя прийом, – такі врівноважені люди часто дають корисні практичні поради, пропонують мудрі рішення. І тільки до них інші будуть звертатися за допомогою, тому що знають, що отримають її.
Робота – це не лише механічне виконання прописаних в інструкції обов`язків, а й взаємодія з колегами, партнерами, клієнтами. І без налагодження дружніх зв`язків домогтися висот у професійному плані складно. А особливості відносин між людьми залежать від того, як вони сприймають самі себе і світ навколо.

http://www.bakertilly.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад