4 кроки для вдалого початку робочого дня
Більшість людей починають свій день дуже просто – прокидаються, йдуть до ванни, потім п’ють чай/каву, якщо встигають – снідають. Після цього йде етап одягання і все – відразу йдемо на роботу. В подібному початку дня немає нічого поганого, але по-справжньому продуктивний день можна отримати, якщо готуватися до роботи з моменту пробудження. У цій статті наведені поради психологів про те, що бажано зробити, щоб наш день став продуктивним по-максимуму.
Крок 1. Почніть готуватися з вечора. Готуватися потрібно як морально, так і матеріально, якщо так можна висловитись. Приготуйте з вечора одяг, який будете одягати вранці, заправте кавоварку, якщо вона у вас є, перегляньте прогноз погоди, щоб не бути захопленим дощем з вітром вранці зненацька.
Крім того, прокрутіть в голові завтрашній день – що потрібно зробити, куди піти, з ким поговорити. Вранці все це допоможе швидко підготуватися до справді продуктивного дня.
Крок 2. Буде непогано, якщо вранці ви згадаєте все, що потрібно зробити сьогодні. Спочатку згадаєте те, що підготували ввечері, потім, оскільки з вечора вже щось підготовлене, виділите вільний час для опрацювання докладної робочої програми на день. Постарайтеся врахувати кожну дрібницю, щоб потім не довелося виправляти помилки і неточності в роботі.
Крім того, можна скласти програму на ПК і роздрукувати для себе, або ж просто синхронізувати календар із завданнями на різних пристроях – домашньому ПК, смартфоні, ноутбуку.
Крок 3. Залиште собі трохи вільного часу. Дивує, наскільки безладно в багатьох відбувається ранкова підготовка до робочого дня. Все це більше схоже на паніку, ніж на нормальні збори на роботу. Хаотичне метання по квартирі в пошуках тієї або іншої необхідної речі нічим не допоможе вам – а день почнеться з пошарпаних нервів і поспіху.
Якщо вранці ви ніколи не встигаєте робити все в нормальному, спокійному темпі – спробуйте почати свій день на півгодини раніше. Потім, використовуючи два попередні кроки, підготуйтеся до роботи, і відведіть собі пару десятків хвилин на спокійний і розмірений сніданок. Ніщо інше не здатне заспокоїти нас так, як це робить сніданок.
І до речі, яким би насиченим не був ваш день, спробуйте все робити впевнено й розмірено – одну справу за іншою. Таким чином, навіть навантажений роботою день можна перетворити на приємне і не особливо спішне виконання окремих пунктів плану.
Крок 4. Дорога на роботу. Якою б не була ваша дорога на роботу – довгою або короткою, її теж можна використовувати для підготовки продуктивного дня. Психологи радять по можливості залишати час для пішої прогулянки – наприклад, якщо ви добираєтеся на роботу на автобусі, виходьте на одну-дві зупинки раніше. Коли ви будете йти пішки, це дозволить по-перше, “розігнати кров”, тобто отримати нехай і невелике, але все ж навантаження на м’язи.
Окрім того, піша прогулянка допомагає зібратися з думками й оптимально налаштуватися на робочий лад. В результаті, потрапивши на роботу, у вас все буде ок :)
Загалом, поради банально прості, і головна складність у тому, щоб спробувати виконати все це. Скажіть, а у вас є власний спосіб підготовки самого себе до робочого дня? Діліться рецептами вдалого початку дня в коментарях.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...