5 причин того, чому ви - поганий співробітник
Завершити кар'єру в 30 років, здати квартиру і байдикувати на Гоа - кращий варіант для homo sapiens. Наш мозок не підтримує багатозадачність, ми не вміємо об'єктивно оцінювати себе, і навіть новий комп'ютер надовго вибиває нас з колії. Хіба може бути хорошим такий співробітник? Ні. І крапка.
Напевно, багато наших читачів знайомі з принципом Парето, згідно якому 80% результату досягається при використанні 20% ресурсів або зусиль. Популярність цього принципу зумовлена його універсальністю.Він застосовний і в продажах, і у виробництві, і, як не дивно, в галузі управління персоналом. Виявляється 80% всієї роботи робиться 20% колективу. Внесок всіх інших співробітників у загальну справу зникаюче малий. Вони - зайві роти, які отримують зарплату ні за що.Виникає закономірне питання: чому ж доля так несправедлива до 80% найманих працівників і через що вони не можуть працювати так, як працюють найпродуктивніші 20%? Відповідь проста: 80% - всього лише звичайні люди. А люди, як каже наука, для ефективної роботи не пристосовані в принципі.П'ять причин цього з обгрунтуваннями перераховує портал Cracked.com.
Причина № 5. Мозок людини не підтримує багатозадачність
За цієї громіздкої комп'ютерної формулюванням ховається ні багато ні мало невміння виконувати кілька справ одночасно. Не поспішайте заперечувати цю точку зору.Вона доведена нейробіологам. Ваша ж багатозадачність, якої ви могли б похвалитися, обумовлена здатністю мозку швидко переключатися з однієї справи на інше. Однак таким людям, як ви, складно зосередитися на якомусь одному справі і виконати його з максимальною якістю.З точки зору роботи така удавана багатозадачність - штука контрпродуктивна.
Причина № 4. Ми не розуміємо, як досягти взаєморозуміння, спілкуючись тільки по електронній пошті
Якщо у вас з колегами в робочому процесі ніколи не виникало непорозумінь під час обговорення якої-небудь проблеми по електронній пошті, означає: а) ви ніколи не користувалися електронною поштою; б) ви не звертали на виниклу діскоммунікацію уваги.Особливо важкі для розуміння повідомлення, які містять жарти і сарказм - багато в чому через те, що жарти і сарказм можуть бути зрозумілі лише їх автору, але не всім іншим. Серед тих, хто не оцінить приколів, може стати ваш бос. Кар'єра під загрозою.
Причина № 3.Перспектива працювати з новими інструментами і технологіями ставить нас у глухий кут
Згадайте, як довго ви чекали зміни старого і «гальмівного» ПК на новенький ноутбук із просунутою операційною системою.От ваша мрія збулася, ви отримуєте електронного помічника прямо з дбайливих рук системного адміністратора, включаєте комп'ютер і ... розумієте, що звичний порядок речей порушений.Вам доведеться звикати до проклятої залізяці або до нового софту мінімум парі тижнів, щоб відновити колишню продуктивність. І ваша тонка душевна організація тут ні при чому. Невпевненість і підозрілість до всього нового - це властивість людської психіки.Ми переоцінюємо свої можливості до адаптації і жорстоко на цьому помиляємося.
Причина № 2. Ми набагато більші расисти / націоналісти, що думаємо про себе
Гасла про те, що на ринку праці всі рівні - не більш ніж хвастощі і загравання з демократичними цінностями.Насправді, HR-менеджери - жахливі націоналісти. Вони охочіше кличуть на співбесіду Владимиров і Дмитрієв, ніж Рашидов і Артурів. Те, що Рашиди і Артур можуть бути набагато більш корисними для компанії, ніж Володимири і Дмитрові, HR-ів не чіпає. Зустрічають адже по одягу.
Причина № 1.Ми не вміємо об'єктивно оцінювати свої компетенції
Кожен учасник Співтовариства E-xecutive (особливо якщо він тусується в форумах і прагне першим написати розгорнутий коментар до кожного матеріалу випуску) вважає себе експертом в ряді галузей.Якщо спробувати експерта урезонити, перехід на особистості і інші «приємності» вам забезпечені. У власних очах експерта його знання сакральних, і найменший сумнів у їхній якості розглядається як посягання на особисту територію. Тому є наукове пояснення.Практично ніхто не думає про те, що він гірший за інших в якійсь області. А вже лідерські навички у себе виявляють 70% респондентів, чого не може бути в принципі.
Ми допускаємо, що ця замітка викликала у вас кипіння обуреного розуму.Ви можете зайти в коментарі і написати про те, які всі дурні. Однак не спокушайтеся. Науково доведено, що оточуючі люди думають рівно те ж саме про вас.
Роздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...