Десять безглуздих правил, через які йдуть кращі співробітники
Іноді кращі співробітники йдуть тому, що не хочуть слідувати безглуздим
правилам.
Зацікавити й утримати співробітників – нелегке завдання, але зацікавити й
утримати кращих співробітників ще складніше.
Час від часу вони йдуть, тому що їм пропонують нові можливості, які не
можна не використати, але часто можливості тут ні до чого.
Багато компаній встановлює правила, завдяки яким керівники думають, що
тримають ситуацію під контролем, проте насправді ці правила знищують
творчі ідеї та заохочують посередність.
Чим більше правил, тим менше інтересу і, як наслідок, мотивації.
Чим більше правил, тим менше захопленості, тим нижча продуктивність
роботи.
Чим більше правил, тим менше ентузіазму, тим менший прибуток.
Зіштовхуючись з культурою, заснованою на жорстких правилах,
найталановитіші та працьовиті співробітники йдуть першими, бо попит на
них високий.
Як результат у компанії залишаються люди, які роблять свою справу на
задовільному рівні та поступаються принципами тільки для того, щоб
отримувати гроші.
Компанія з посередніми співробітниками не може вважатися хорошою.
Ось прості принципи, які дозволять вам найняти та зберегти кращі кадри.
Перестаньте створювати безглузді правила.
Як дізнатися, що правило безглузде?
Запитайте себе, кому воно потрібно? Якщо воно призначене для людей,
яких ви не хотіли б наймати, напевно воно безглузде.
Ось лише кілька прикладів.
1. Дивні правила найму
Уявіть себе на місці хорошого потенційного співробітника, який хоче
отримати роботу в вашій компанії. Ви склали ідеальне резюме та написали
змістовний супровідний лист, відправили їх і потрапили в «чорну діру». Ви
подали заявку, але ще не отримали пропозиції (або відмови). Це не просто
нерозумно. Це нелюдяно. Невже не можна організувати процес так, щоб
шукачі відчували людський контакт? Невже не можна наймати людей на
підставі того, що вони говорять і як поводяться, не покладаючись на пошук
за ключовими словами? Оприлюдніть процес, і до вас потягнуться таланти!
2. Незрозумілі правила для оцінювання продуктивності роботи та
створення рейтингів
Чесно кажучи, всі ці аналізи – марна трата часу. Талановиті люди рідко
вписуються в бюрократичні рамки, і їх роботу не можна оцінити за
п'ятибальною шкалою. Аналіз продуктивності роботи не дозволяє зробити
цінні висновки. Це просто щорічний ритуал, якого всі бояться. Рейтинги – це
ще гірше. Спроба порівняти співробітників між собою – це чи не найбільш
безглузда ідея з тих, що зустрічалися в консультуванні. Хто взагалі буде
цінувати компанію, яка так відноситься до людей? Навіщо влаштовувати ці
«голодні ігри»? Хто після них буде довіряти своїм колегам? Що ви
сподіваєтеся отримати в результаті? Обдарованих і талановитих потрібно
підтримувати, цінувати їх унікальність, а не порівнювати з необов'язковими
стандартами з іншими.
Якщо ви не вірите тим, хто на вас працює, навіщо ви їх найма? Якщо ви не
вірите в те, що ваші керівники можуть найняти хороших фахівців, навіщо ви
довірили їм керівництво? Скасуйте щорічні аналізи та рейтинги. Дозвольте
людям проявити себе, підтримуйте мотивацію і творчий підхід. Заохочуйте
високі цілі та стандарти. Довіряйте їм і позбавляйтеся від тих, хто не
виправдовує вашу довіру.
3. Правила регулювання відвідування
У більшості випадків розумним людям не потрібні правила, які змушують їх
бути в офісі. Вони знають, що у них є робота, яку потрібно виконати в
термін. Вони вміють визначати ситуації, у яких потрібна їхня особиста
присутність, і вміють ефективно працювати з дому, спілкуючись з колегами
по телефону, якщо це необхідно. Ті, кому потрібні жорсткі рамки, напевно не
відповідають дійсності та іншим вимогам.
4. Правила, які вимагають узгоджувати дії з керівництвом
Уявіть, що хтось контролює ваше особисте життя, змушуючи запитувати
дозволу на будь-яку дію – наприклад, покупку. В цьому випадку ви навряд чи
зробите щось корисне! Невже ви хочете, щоб талановиті співробітники
витрачали час на отримання дозволів від керівництва? Зрозуміло, при
запуску великого проекту або нового процесу це необхідно, але в іншому
випадку подібні вимоги абсурдні. Вони сповільнюють роботу, збільшують
витрати та змушують людей відчувати, що ви їм не довіряєте.
5. Правила, які стосуються відгулів і відпусток
Якщо хороший співробітник відчуває себе відверто погано, навіщо
витягувати його з ліжка та змушувати йти до лікаря, щоб отримати довідку?
Хворі люди повинні сидіти вдома та відпочивати, повертаючись в офіс тільки
після одужання (щоб нікого не заразити). Якщо співробітник відновлюється
після серйозної хвороби, запропонуйте йому працювати по півдня.
Аналогічним чином, якщо людині потрібен час на вирішення особистих
питань, не змушуйте його брехати. Шанобливо ставтеся до тих, кого ви
найняли. Вони напевно знають, як розпорядитися своїм часом і виконати свої
обов'язки. Дозволяйте їм брати відгули, не ставлячи зайвих запитань. Не
вимагайте довідки та інші підтверджуючі документи. В іншому випадку
люди зрозуміють, що ви їм не довіряєте.
6. Правила для відбирання бонусних миль
Відрядження – це нелегко. Людям доводиться залишати тих, хто їм дорогий,
летіти невідомо куди та жити в незрозумілих готелях. Служби безпеки в
аеропортах люблять влаштовувати перевірки, рейси відкладаються, і
очікування затягується на довгі години. Навряд чи це комусь подобається.
Саме тому бонусні милі повинні належати людям, а не компаніям. Віддаючи
милі, ви винагороджуєте співробітника, але самі при цьому нічого не
витрачаєте. Політика, що забирає бонусні милі, не тільки безглузда, але й
несправедлива.
7. Безглузді правила для організації зворотного зв'язку
Є компанії, які свято вірять у силу опитувань для оцінки залученості
персоналу. Це повна нісенітниця. Якщо ви хочете дізнатися, як йдуть справи,
пройдіться офісом і подивіться самі. Зав’яжіть розмову, поцікавтеся
конкретними справами. Результати швидкого онлайн-опитування нічого не
значать. Вам потрібен чесний і відкритий діалог про те, що добре, а що
погано. Якщо діалог неможливий, очевидно, ви відчуваєте проблеми в
спілкуванні, і саме вони знижують рівень залученості в робочий процес.
Пошукайте корінь проблеми та щиро поговоріть з людьми. Якщо ви дасте їм
шанс, вони напевно розкажуть вам, що йде не так, без жодних опитувань.
8. Правила користування мобільними телефонами
Забороняючи людям користуватися телефонами для особистих цілей, ви
знову демонструєте недовіру. Мобільні телефони призначені для швидкого
зв'язку. Так чому б не дозволити розумним людям приймати розумні
рішення?
9. Правила користування Інтернетом
Правила, що обмежують користування Інтернетом, перевершують всі інші
правила. У компаніях, де існують подібні обмеження, їх порушують всі
підряд, включаючи тих, хто їх придумав. Розумні обмеження за часом або
типом відвідуваних сайтів – це одне, але повну заборону на доступ до
інформації – це нерозумно.
10. Правила про випробувальні терміни
У багатьох компаніях досі існують правила, які не дозволяють перевести або
підвищити співробітника протягом перших шести місяців роботи. Може,
колись це правило працювало, і з ним змирилися навіть представники
покоління «бебі-буму», але часи змінилися. Якщо хтось захоче обійти це
правило, він його обійде або відправиться на пошуки нових можливостей.
Зрештою, якщо людині не подобаються правила, то і заснована на них
культура їй теж не підійде.
http://hr-portal.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...