Тринадцять речей, які не варто терпіти на роботі, якщо ви хочете успішну кар’єру
Згідно з даними бюро статистики, людина в середньому змінює роботу кожні 4 роки і 2 місяці. На роботі можуть складатися різні ситуації – приємні та не дуже. Причин захотіти змінити робоче місце більш ніж достатньо, хоча іноді можна просто обговорити всі проблеми з керівництвом. У будь-якому випадку замовчувати своє невдоволення не варто.
Бюрократія досягає маразму
Уявіть собі ситуацію, що обідню перерву і будь-яку дію на роботі вам потрібно узгоджувати через службові записки. У такій компанії отримати відпустку – це все одно що пройти серйозний квест. А якщо в кінці дня вам потрібно скласти щохвилинний звіт про те, що саме ви сьогодні робили і як довго? Картина виходить жахлива, але тим не менш у багатьох компаніях майже так воно і є.
«Forbes» називає такі компанії «повільними» і непридатними для кар'єрного зростання, тому сенсу залишатися серед торнадо погоджень і записок просто немає – варто докласти зусиль для зміни ситуації і як мінімум постаратися зменшити кількість бюрократичних перепон.
Делікатне обговорення неделікатність питань
Якщо під час обговорення фінансових питань вам тільки і говорять, що це неправильно, нетактовно та неважливо, то вже варто насторожитися. А якщо потім намагаються присоромити за відстоювання своїх фінансових інтересів – побудувати довготривалу кар'єру на цьому місці буде складно.
Кишенькові витрати
Ринкові відносини припускають, що робота – це те місце, де ви заробляєте гроші, а не витрачаєте їх. Якщо на роботі постійно доводиться здійснювати нехай і дрібні, але витрати на потреби компанії, які не відшкодовуються керівництвом, то це погана робота.
Чи це необхідна канцелярія або папір для принтера, бізнес-тренер і консультант по кар'єрі Рейчел Рітлоп радить не терпіти подібні ситуації з кишеньковими витратами на потреби компанії і відмовлятися від таких робочих місць.
Без вини винуваті
Ви приходите вранці на роботу, відкриваєте пошту й бачите гнівного листа про те, що в п'ятницю потрібно було розрахувати вартість, умовно кажучи, марсоходу. Але самого завдання по марсоходу не було ні в п'ятницю, ні взагалі. Такі ситуації вже дають привід задуматися про адекватність керівництва.
Якщо керівник починає звинувачувати вас у тому, що ви не виконали завдання, яке вам ще не ставили, а то і зовсім дає дивні й незрозумілі завдання, то саме час серйозно поговорити з керівництвом.
Робота з привидами
Хостинг – відносно новий термін, який зазвичай використовується для позначення мовчазного догляду партнера з відносин. Психологічна шкода цього явища у відносинах вже вивчається, але й на роботі колега або керівник з подібною поведінкою людини-примари завдають чималої шкоди.
Якщо ваші запити постійно ігноруються, а на прямі запитання не дають відповідей – варто викликати керівництво на серйозну розмову.
Обіцяного три роки чекають
Вічні обіцянки «вже ось-ось» підвищити на посаді, підняти зарплату, поліпшити робоче місце, відправити на навчання або будь-які інші «сніданки», виконання яких постійно відкладається... Всі ці обіцянки не створюють хороших умов для благополучної роботи. Тренер по кар'єрі Рой Коен каже, що такі керівники ніколи не виконують своїх зобов'язань, а значить, заслуженої нагороди ви не побачите.
Не в службу, а в дружбу
Іноді під виглядом дружніх відносин на роботі процвітає безкоштовна експлуатація праці. Коли керівник практично кращий друг або подруга й просто чудова людина, складно відмовити в невеликому проханні: доробити завдання, затриматися на годинку тощо. Поступово все входить у систему – і ось ви вже безкоштовно працюєте понаднормово.
Дружні стосунки на роботі – це чудово, але якщо вони змінюють робочий процес, то варто подумати, чи дружба це.
У нас так не прийнято
Проголошення однієї тільки цієї фрази вже змушує насторожитися. Рідко зустрічається таке, що не прийнято перепрацьовувати або приходити на роботу раніше. Зазвичай за таким формулюванням ховаються негласні правила компанії: не сперечатися з босом, не мати своєї думки, не брати відпустку або лікарняний більше певної кількості днів поспіль.
Якщо в колективі є негласні законів, що суперечать Трудовому кодексу або здоровому глузду, то варто серйозно задуматися, чи потрібен вам такий колектив.
Емоційний шантаж
Занадто дружні стосунки з керівником або колегами можуть призводити до появи фраз на кшталт «Ти нас кидаєш», «Це ніж в спину», «Та як ти можеш». Подібні методи емоційного тиску змушують нас відмовитися від своїх планів, цілей або навіть принципів. З'являються вони саме тоді, коли ви відстоюєте свою думку або рішення.
Експерти Forbes говорять про те, що співробітники, які готові поступитися своїми цінностями, менш успішні, ніж ті, кого можна назвати цілісною особистістю. Тому залишатися у середовищі, де ви не можете бути собою, несприятливо і для вас особисто, і для вашої кар'єри.
У нас зараз непростий період
Постійне наголошення на непростий період, тимчасові труднощів і прохання увійти в становище показують вже сформовану систему, де в результаті терпіти ви будете вічно. Тимчасові додаткові обов'язки стануть постійними, підвищення зарплати не передбачається, а зміни завжди будуть лише на горизонті.
Звісно, якщо компанія обумовлює термін ускладнень і компенсацію за перепрацювання, то піти назустріч можна, але варто простежити, щоб тимчасове не було постійним.
Ми для вас стараємося
Якщо відділ кадрів підносить оплачуваний лікарняний, відпустку або скорочені передсвяткові дні як подарунок з боку керівництва простим смертним, варто насторожитися.
Не забувайте, що у співробітника є законні права, і їх виконання – це норма, а не добра воля керівництва.
Постійна зміна пріоритетів
Термінові завдання моментально стають нетерміновими, робочий день не має ніякого плану, щогодини керівництво говорить вам кинути все і робити щось інше – знайоме таке? Якщо від вас вимагають ось прямо зараз робити щось одне, а через 5 хвилин вже інше, при цьому результат роботи повинен бути вчора, – нормальної роботи на цьому місці не вийде, тільки вічний стрес.
У грамотного керівника завжди є план роботи для співробітника, і зміна пріоритетів, особливо термінових, є винятком, а не правилом. Якщо керівник постійно змінює пріоритети, то варто поговорити з ним.
Сексизм
Сексизм у всіх його проявах. Це можуть бути як сексуальні домагання на роботі, так і вульгарні жарти, натяки на інтелектуальну неспроможність жінок або навіть менша зарплата щодо колег-чоловіків.
Будь-який прояв дискримінації за ознакою статі викликає стресову обстановку в колективі й згубно позначається на самооцінці жінок. Варто захищати себе від подібних ситуацій як усними попередженнями, так і зверненнями до відповідних інстанцій.
Робота – важлива частина нашого життя, і добре, якщо вона приносить тільки задоволення. На жаль, так буває не завжди.
http://bomba.co/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...