Чим зайнятися на безперспективній роботі?
Успішну кар'єру можна почати з будь-якої посади.
Важливо не те, де й ким ви працюєте, скільки те, чому і як швидко ви навчаєтеся на вашому робочому місці. Якщо зараз ви займаєте невисоку посаду, але не мають наміру зупинятися на досягнутому, подивіться на свою роботу по-новому.
Більшість «тупикових» і «безперспективних» посад відкривають перед думаючим фахівцем цілий ряд напрямків, у яких можна розвиватися, виконуючи звичайні робочі функції. А отримані навички потім використовувати в якості прискорювача свого кар'єрного просування.
Чому ж можна навчитися на «безперспективній» роботі?
• Опис бізнес-процесів
Подивитеся на свої функції як на елемент у системі всієї організації. Проаналізуйте, яку інформацію ви одержуєте, як обробляєте, що з нею відбувається далі. Від чого залежить якість результату, які проблеми виникають частіше за інші? Запропонуйте способи поліпшити або спростити ваш бізнес-процес. Так ви опануєте системний підхід, що буде вам у нагоді у майбутньому, на більш високих посадах.
• Самопрезентація та «продаж ідей»
На нарадах і під час звітів приділяйте увагу тому, як ви структуруєте та уявляєте вашу інформацію, як взаємодієте з аудиторією. Втягуйте своїх колег в обговорення, відповідайте на запитання. Заведіть собі звичку робити для них наочну електронну презентацію, роздруковувати та давати «у руки» найважливіші матеріали.
• Спілкування з внутрішніми / зовнішніми клієнтами, вирішення конфліктів
Сприймайте ситуації спілкування з керівником, колегами, клієнтами в якості приводу розвинути свої комунікативні навички. Розмовляючи зі співрозмовником, ставте собі конкретні цілі (переконати, розташувати до себе, надавити й т.д.), застосовуйте нові для вас прийоми аргументації, аналізуйте свої результати. Особливу увагу приділіть «складним» клієнтам/ керівникам. Пробуйте техніки вирішення конфліктів. Вчіться на успішних прикладах. Тоді ви отримаєте репутацію людини, яка може домовитися з ким завгодно. А це в бізнесі дорого коштує.
• Самоорганізація та тайм-менеджмент
Ваша мета - ефективно організувати процес своєї праці, щоб вас сприймали як надійного фахівця, якому можна доручити найважливіші функції. Навчіться раціонально планувати час, розбивати мети на завдання, поєднувати дрібні операції, виправляти важливі помилки відразу після першого зауваження й т.д. Побачивши, як успішно ви організовуєте свою власну роботу, керівництво, рано чи пізно, захоче доручити вам і організацію чужої.
• Корпоративні інформаційні системи
Майже в кожній корпорації в наші дні є система ERP, обліку та звітності (1С, SAP і т.п.). Але більшість співробітників володіє одним-двома модулями системи, прямо пов'язаними з їхніми обов'язками. Вирізніться в кращу сторону, вивчивши корпоративну ІС до впевненого володіння більшістю її додатків. Беріться за виконання додаткової роботи, що дозволить вам опанувати її нові функції, пройдіть навчання на спеціальних курсах. Технічні навички, які ви при цьому придбаєте, можуть стати вирішальним фактором вашого підвищення в посаді.
Визначте, які з перерахованих навичок найбільше потрібні вам для кар'єрного зростання, і починайте їх цілеспрямовано опановувати.
І пам’ятайте: коли перспектива з'являється в співробітника в голові, вона з'являється й у його роботі.
Джерело: http://www.stepchange-career.com/
Роздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...