Сваріться правильно: 5 порад, як поводитися під час офісної сварки
Твердження «в суперечці народжується істина» підходить тільки для наукових баталій. У всіх інших суперечках і сварках народжується найчастіше неприязнь, гіркота, образа та маса інших негативних емоцій. А коли конфлікт розгорається в офісі, це може обернутися нервовим зривом і навіть втратою роботи.
Як потрібно сваритися, щоб не зіпсувати відносини з колегами, і вирішити конфлікт?
Не підвищуйте голос
Під час суперечки ми завжди підвищуємо голос. Нам підсвідомо здається, що так людина краще почує і зрозуміє наші аргументи. Але ж на ділі все відбувається з точністю до навпаки. Опонент теж починає кричати, а в підсумку ви один одного зовсім не чуєте.
Тому, навіть якщо колега підвищує тон, говоріть не найголосніше, а навпаки, тихіше. Йому доведеться прислухатися і автоматично знижувати гучність і напруження бесіди.
Не переходьте на особистості
Під час запеклого спору нас часом так і кортить перейти на особистості: пригадати про попередні помилки, невдачі або недосконалості опонента. Але не сумнівайтеся, йому теж знайдеться, в чому звинуватити вас, і тоді розмова раз і назавжди покине конструктивну площину. А домовитися за її межами нереально. Крім того, наслідки такої сварки будуть ще довго відчуватися у ваших стосунках.
Не піддавайтеся на провокації
Особливо часто сварки виникають в колективах, де орудують провокатори. За однією з відомих причин такі люди чіпляються до співробітників, намагаються вивести їх з себе, провокують конфлікти та плетуть інтриги.
Зберігати душевну рівновагу в компанії такій людині неймовірно складно. Але це необхідно. Адже головне – не йти на поводу у провокатора.
Він намагається домогтися від вас якихось емоцій? Значить, треба поводитися протилежним чином. Замість агресії і образи демонструйте спокій і дружелюбність. Дуже скоро такій людині набридне з вами сперечатися, і вона вирушить шукати більш піддатливих жертв.
Похваліть, перш ніж посварити
Простий, але дієвий прийом в будь-якій суперечці – спочатку похвалити опонента, а вже потім вказувати на недоліки його ідеї. Якщо колега показує вам свій проект, перш ніж сперечатися, знайдіть в ньому сильні сторони. Співробітникові в такій ситуації буде простіше сприймати конструктивну критику.
Ця тактика буде корисна і вам, адже часто ми в першу чергу шукаємо в пропозиціях колег недоліки, а це заважає об'єктивно їх оцінювати.
Не судіть про всіх по собі
Це найважливіша і найскладніша умова. Людям властиво оцінювати оточуючих за власною шкалою. Але всі ми різні, у нас різні характери, виховання, освіта, професійний і життєвий досвід. І часто якісь речі, які нам здаються дратівливими або неправильними, з погляду іншої людини можуть бути в порядку речей.
Не вимагайте від колег, щоб вони в усьому були схожі на вас, поділяли вашу думку та життєві цінності. Якби всі ми були однаковими, жити й спілкуватися було б не так цікаво.
https://www.work.ua/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...