Сім навичок, за які вам будуть платити більше
Щоб багато заробляти, ви повинні багато вміти й не соромитися одразу говорити про свої скіли роботодавцю, обґрунтовуючи цим рівень оплати. Перший шанс заявити про себе як про фахівця – це співбесіда. Наступного можна чекати довго. При цьому ніхто не гарантує, що після того, як ваша незамінність буде помічена, це позначиться на зарплаті.
1. Володіння іноземними мовами
Знання мов виручить вас завжди і скрізь, приємно виділить як фахівця на тлі інших працівників. Воно може стати в нагоді в будь-який момент, особливо при роботі з міжнародними проектами: ведення комунікацій, спілкування, листування з партнерами або замовниками, робота з матеріалами на різних мовах. Зараз в більшості компаній вимагають англійську як обов'язкову на рівні Upper Intermediate, і це істотно позначається на рівні зарплат.
2. Уміння керувати процесами. Лідерські якості
Якщо ви володієте яскраво вираженими лідерськими якостями, та ще й досвідом організації роботи групи людей – це істотно підвищує рівень вашої середньої зарплати на ринку праці. З фахівця ви переходите на рівень менеджера, помічника керівника відділу, а в перспективі – керівника і топ-менеджера, якщо ваші амбіції прагнуть до такої реалізації.
Людині з такими скілами завжди можна довірити контроль над будь-яким процесом, доручити виконання важливого завдання і не турбуватися про те, що щось піде не так. Ви в свою чергу повинні показати відповідальність, дисциплінованість і вміння працювати в колективі. Більше того, вміння налаштовувати в цьому колективі сприятливий клімат буде не зайвим.
3. Технічні навички. Уміння працювати з програмами
Симбіоз людських якостей і сучасних технологій дає високі результати, які отримують гідну винагороду. Якщо ви навчилися автоматизувати деякі сегменти своєї роботи й на високому рівні володієте технічними засобами – це підвищує вашу ефективність, швидкість і якість результату. А разом з цим і вартість вашої роботи.
Для кожної робочої сфери та професії є свої технічні можливості, які дарує нам світ технологій. Програми для ведення розрахунків, звітності, аналітики ефективності, прогнозування, повного контролю над усіма процесами проекту, бухгалтерського обліку та відповідна додаткова техніка. Якщо ви йдете в ногу з прогресом, винагороди вам не уникнути.
4. Уміння вести переговори
Це особливий дар. Досвідченому фахівцеві у веденні переговорів або навіть людині без досвіду, але з яскраво вираженими схильностями до комунікацій, завжди раді у всіх сферах. Якщо ви комунікабельні, добре володієте мовою, розумієте психологію людини, розбираєтеся в основах бізнесу та економіки, на дозвіллі складаєте стратегічні й тактичні плани із захоплення світу, плюс до всього ви ще й щасливі – не соромлячись повідомляйте про це роботодавцям.
5. Уміння складати й захищати презентації
У деяких компаніях створенням презентацій займається окрема людина. Дуже важливе вміння, яке оцінюють по достоїнству в будь-якій команді. Якщо ви з тих, хто підкріплює свої робочі рішення презентацією, і можете виступити з доповіддю на її захист – ви безцінний співробітник. Обов'язково говоріть своєму потенційному роботодавцю, що ви вмієте робити хороші презентації.
6. Готовність до відряджень і ненормованого графіка
Можна заперечити й сказати, що це не скіл. Але в сучасному світі це не просто скіл, це спосіб життя. Як тільки ви погодилися з тим, що роботи буде багато, її буде ставати все більше й більше, і треба вміти з нею справлятися.
Люди діляться на тих, хто не працює, працює вдома, ходить на роботу й живе на роботі. Робота в ненормований робочий графік вимагає певної синхронізації в сімейному, особистому житті та відпочинку зі своїми робочими питаннями. Послуга «Жити на роботі» коштує значно дорожче, ніж просто «Приходити на роботу строго по графіку». Так що не забувайте обговорювати це, коли влаштовуєтеся на роботу.
7. Кейс зв'язків і контактів. Уміння знаходити партнерів
Якщо ви вміло знаходите спільну мову з людьми, перетворюючи знайомства в бізнес-зв'язку – ви володієте інструментом, який позитивно позначається на зарплаті. А якщо у вас вже є свій кейс контактів і знайомств в бізнес-сфері, це ідеально спрацює і принесе вам користь на новій роботі.
У рекламній індустрії – це окремий вид діяльності. Є люди, які діляться контактами, зводять між собою потрібних людей і живуть на відсоток від угод. Вам не обов'язково заробляти так, але комунікативні навички й список контактів ніколи не будуть зайвими, і, повірте, вітаються.
Кожен з цих пунктів – не просто звичка, а робочий інструмент, що складається з декількох умінь і особистих якостей. Скільки з цих інструментів ви освоїте, вирішувати вам. Але з ними ви точно не залишитеся без уваги роботодавців та гідної заробітної плати.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...