7 порад для ефективної роботи у галузі HR

Управління персоналом — приваблива сфера для тих, кому подобається працювати з людьми й хочеться мати сучасну, затребувану професію. Навіть зараз, під час пандемії, попит на HR-менеджерів і рекрутерів в Україні є — на Work.ua розміщено більш 750 вакансій у категорії «Управління персоналом, HR».

Якщо ви шукаєте роботу в цій сфері або зовсім недавно працевлаштувалися і ще відчуваєте невпевненість, ознайомтеся з цими 7 порадами.

Визначтеся, які у вас цілі

Запитайте себе, чого ви прагнете досягти, працюючи у відділі кадрів:

  • Хочете зробити свою компанію найкращим місцем для роботи?
  • Прагнете реалізувати сміливі нові робочі стратегії?
  • Хочете підвищити продуктивність колективу і прибутковість бізнесу і швидко піднятися кар’єрною драбиною?
  • Все відразу? Тоді що спершу?

Коли ви починаєте свою кар’єру у сфері управління персоналом, вибір чіткої мети й продумування етапів її досягнення допомагає зосередитися і рухатися вперед.

Спілкуйтеся

Щоб стати успішним HR-професіоналом, потрібні сильні комунікативні навички. Ви маєте вміти ефективно спілкуватися з людьми на всіх рівнях організації. Пам’ятайте, що спілкування — це більше, ніж просто донести свою точку зору. Щоб досягти успіху у своїй справі, ви також повинні бути високоефективним слухачем.

Прокачатися в комунікації допоможе практика різних способів спілкування: телефоном, через електронну пошту, месенджер, на відеоконференціях і, звичайно ж, при зустрічі офлайн. Коли ваші співробітники знають, що можуть зв’язатися з вами у зручний для них спосіб і швидко отримати необхідну інформацію, вони будуть звертатися.

Вийдіть зі свого кабінету

Ейчару не варто просиджувати всі свої дні в кабінеті, адже ця професія — про людей і спілкування з ними. Намагайтеся проводити більше часу за межами кабінету, щоб допомогти налагодити відносини з колегами з інших відділів.

Вихід з кабінету і знайомство з людьми з вашої компанії можуть допомогти подолати бар’єр в спілкуванні та зробити так, що співробітники будуть більш охоче ставити питання або висловлюватися про проблеми, розмови будуть зав’язуватися природніше.

Звертайтеся за порадою

Величезна частина успіху менеджера з персоналу — це пошук нових співробітників. Цей процес може сильно ускладнитися, якщо ви не відчуваєте, що не маєте знань і досвіду для оцінки придатності кандидатів в різні відділи компанії.

У таких випадках не соромтеся звернутися за допомогою до професіоналів, які вже є в колективі. Наприклад, якщо не знаєте, як правильно оцінити професіоналізм кандидатів на посаду Middle PHP-програміста, попросіть допомогти програміста, який вже працює у вас в команді й точно розуміється на IT-спеціалізаціях краще за вас. Це не соромно, а навпаки — мудро.

Ведіть, а не слідуйте

Звичайно ж, стежити за тенденціями у своїй сфері та дотримуватися їх важливо, але найкращі професіонали в області HR прокладають власний шлях. Ваше навчання може дати вам відмінний поштовх для подальшого розвитку. Та врешті решт вам потрібно привнести в професійну діяльність власний талант і підхід до професії.

Також важливим є вміння розпізнавати потреби бізнесу й адаптуватися до змін. Воно гарантує, що ви будете важливою частиною компанії.

Зверніть увагу на цифри

Ведення обліку може допомогти вам просунутися у вашій кар’єрі. Якщо у вас є прагнення просуватися на посаді й у майбутньому навіть очолити HR-відділ, важливо навчитися думати з точки зору витрат і вигод. Розберіться, як кадрові питання безпосередньо впливають на ефективність роботи бізнесу, і використовуйте ці знання під час пошуку співробітників.

Ідіть в ногу з прогресом

Використання сучасних технологій дуже допомагає в управлінні персоналом: прийомі на роботу, адаптації, призначенні відпусток і лікарняних. І ті професіонали HR, які підтримують впровадження технологій у свої процеси, з більшою ймовірністю досягнуть успіху в довгостроковій перспективі. Технології зроблять ваше життя простішим, якщо ви дозволите їм, тому варто прийняти зміни й очолити процес цифрового перетворення.

Джерело: HR News

https://www.work.ua/articles/career/2414/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад