Як бути щасливим на роботі? 10 простих порад
Але щось все ж таки потрібно. За статистикою, велика кількість людей в усьому світі не почуваються потрібними та не отримують жодного задоволення від своєї роботи. Працівники відчувають емоційне вигорання, і пов’язують цей стан із незадоволенням від роботи.
Людина ходить на роботу щоб заробити грошей і весь тиждень чекає, коли ж нарешті настане п’ятниця і почнеться життя. Звісно, це може призвести до вигорання. А ще — до відчуття нереалізованості, проблем зі здоров’ям і навіть до депресії.
Є вихід, що буде все інакше. Що можна отримувати від роботи не лише гроші, статус, реалізацію, але й задоволення. Чекати не п’ятницю, а понеділок. І взагалі — не ділити життя на вихідні й будні. Бо якщо любиш свою роботу, то й понеділки щасливі.
1. Знайдіть сенс у тому, що робите
Якщо ви не розумієте, навіщо і заради чого ходите на роботу, — на вас чекає розчарування у будь-якій посаді, компанії і професії. І навпаки — той, хто усвідомлює користь від своєї роботи для себе й інших, почувається набагато щасливішим, ще й працює продуктивніше.
Для цього необов’язково рятувати світ — достатньо бачити результат своєї роботи і розуміти, як він сприяє роботі компанії і вашим особистим цілям. Зрештою, попросіть про зворотний зв’язок щодо своєї роботи, щоб почути, що ви дуже цінний фахівець.
2. Зрозумійте, що робить вас щасливим
Проаналізуйте, що з ваших робочих обов’язків приносить вам задоволення і енергію, а що, навпаки, виснажує і засмучує. Спробуйте додати у свій щоденний розклад більше занять, які роблять вас щасливим, а неприємні завдання мінімізувати.
Наприклад, якщо вас надихає розробка нових ідей, щодня виділяйте собі час на те, щоб подумати над новими проектами. А якщо ви вкрай не любите робити телефонні дзвінки, то спробуйте перевести спілкування з клієнтами і колегами у месенджер або на email.
3. Подружіться з колегами
Навіть якщо ви одинак, підтримка колег і дружня атмосфера 100% зроблять ваше перебування на роботі комфортнішим.
Дружнє спілкування допомагає зняти стрес, заряджає енергією і дарує відчуття безпеки. І не так важливо, вийде ця дружба за межі офісу чи вам просто буде з ким сходити разом на обід. А от холодна відстороненість, ігнорування або відкриті конфлікти з іншими співробітниками і керівництвом можуть зіпсувати будь-яке задоволення, навіть якщо ви обожнюєте свою роботу.
4. Знайдіть власний work-life balance
Щоб бути щасливим на роботі, дуже важливо мати у житті щось, крім роботи. Час із родиною, хобі, спорт — все це допомагає зробити життя більш яскравим і насиченим. Робота не повинна бути для вас центром всесвіту, інакше ви швидко вигорите і перестанете отримувати задоволення навіть від улюбленої справи.
Якщо ваша робота вимагає постійної залученості, вам знадобиться більше зусиль, щоб розмежувати особистий і робочий час. Встановіть години, коли ви взагалі не будете працювати — наприклад, кілька годин ввечері та один день у вихідні, — і обов’язково їх дотримуйтесь. Так ваше ментальне і фізичне здоров’я тільки виграє.
5. Піклуйтеся про себе
Яким би не був ваш режим роботи, не забувайте про повноцінний відпочинок, якісний сон, правильне харчування та фізичну активність. Ваше здоров’я та гарне самопочуття — запорука продуктивності, без якої ви ризикуєте потонути у морі завдань.
6. Частіше перемикайтеся
Постійне навантаження притупляє креативність, увагу та, погодьтеся, сильно пригнічує. В ідеалі щогодини-дві варто влаштовувати собі 10-15-хвилинну перерву, щоб мозок трохи відпочив. Змініть локацію — вийдіть на свіже повітря, почитайте, поспілкуйтеся з колегами чи просто розімніться у коридорі. Гарантуємо, що після перерви ви подивитесь на задачу свіжим поглядом та відчуєте себе краще.
7. Створіть собі комфортні умови роботи
Зрозуміло, що умови в основному залежать від компанії, але ви також можете докласти зусиль і зробити своє перебування в офісі приємним. Принесіть на роботу улюблену чашку, поставте на стіл мудборд з мотивуючими картинками, перевзуйтеся у зручне взуття.
Ще один лайфхак: тримайте своє робоче місце у чистоті. Творчий безлад — це, звісно, зрозуміло, але завали з паперу й сміття тільки демотивують. І створіть для себе приємні ритуали, які налаштовують на роботу — це може бути чашка кави чи особливий плейлист.
8. Навчайтеся нового
Повсякденність може значно зіпсувати задоволення від роботи. І хоча без повторень одних і тих самих дій важко уявити собі робочі будні, їх все ж таки можна урізноманітнити. Тестуйте нові інструменти і підходи, вчіться нового, розширюйте свій функціонал та беріть на себе більше цікавих завдань. На щастя, зараз доступно стільки онлайн-курсів, що прокачати свої професійні навички зовсім не складно, аби було бажання.
9. Свідомо розвивайте свою кар’єру
Відсутність кар’єрного росту — одна з найбільш розповсюджених причин невдоволення своєю роботою. Кар’єрне просування не завжди залежить тільки від керівництва. Сьогодні, щоб рости, потрібно свідомо розвивати нові навички, підвищувати компетенції та брати на себе більше відповідальності. А також самостійно ініціювати розмову про кар’єрний та фінансовий ріст, підкріплюючи його відповідними аргументами.
10. Знайдіть роботу, яка зробить вас щасливим
Якщо усі ці поради, не додадуть вам задоволення від роботи, — отже, справа у самій роботі. Можливо, вам варто замислитись, чи на своєму ви місці і як насправді хочете себе реалізувати.
Джерело: https://chk.dcz.gov.ua/node/6246
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
10978
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 27475 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...