Як скласти ідеальне резюме
А все, як завжди, зовсім не складно якщо знаєш який результат очікує отримати замовник, тобто працедавець.
Резюме це коротка презентація ваших професійних і особистих здібностей. В залежності від стилю Вашого резюме можна зробити попередній висновок про Вашу зацікавленість у відкритій вакансії.
Резюме на всі випадки життя не складають. Потрібно корегувати його в залежності від відкритої вакансії, попередніх переговорів по телефону, та отриманої інформації про компанію з Інтернету. Змінити можна: мету резюме, сконцентруватись на навиках які можуть знадобитись на новому місці праці.
Щоб скласти ефективне резюме потрібно пам’ятати, що здатність вирішувати проблеми підприємства збільшує Вашу ринкову вартість і зацікавленість у вашій особі працедавця.
Що повинно бути в резюме:
Ваше прізвище, вік, контактні телефони, електронна адреса.
Мета написання резюме. Посада на яку Ви претендуєте. Можна вказати дві суміжні посади.
Досвід роботи. В зворот ньому хронологічному порядку описати свої досягнення на попередніх роботах. Назву компанії, вид діяльності, свою посаду. Завдання які перед Вами ставили. Яка Ваша роль в результатах компанії. Якщо досвід відсутній, або мінімальний для очікуваної посади краще вказати той результат який можна очікувати від співпраці з Вами в контексті вкладу в розвиток компанії. Працедавцю повинно стати однозначно зрозуміло, як оцінити Вашу ефективність для свого підприємства.
Наступний розділ – освіта. В зворот ньому хронологічному порядку згадуємо середньо-спеціальну освіту, вищу освіту, тренінги і самоосвіту.
Додаткові відомості. Цей розділ дозволяє познайомитись з Вами краще. Варто згадати наявність прав водія, рівень володіння іноземними мовами, наявність закордонного паспорта, можливість їздити у відрядження, хобі, сімейний стан.
Як правило на вивчення отриманого резюме витрачається не більше 1 хвилини уваги, тому не зайвим буде ще раз нагадати прості вимоги до формату.
Резюме розміщують на одній сторінка листа формату А4. В окремих випадках при особистій подачі резюме можна використати пастельні кольори резюме.
Рекомендований розмір шрифту для тексту - не менший 10, для заголовків не більше 14
Фотографію краще не розміщувати якщо плануєте пересилати резюме. Якість передачі може зіпсувати загальне враження. Краще мати декілька фотографій зі собою на співбесіді. Вони можуть знадобитись при заповненні анкет.
До резюме при особистій зустрічі з працедавцем варто долучати рекомендаційний лист, або характеристику з попереднього місця праці з телефонами осіб які можуть дати відповіді на уточнюючі запитання.
Приклад правильно складеного резюме:
РЕЗЮМЕ
Ім’я, Прізвище, по-батькові
Тел. 8-007-007-06-50
Мета працевлаштування
Керівник відділу продаж, торговий представник
Резюме це коротка презентація ваших професійних і особистих здібностей. В залежності від стилю Вашого резюме можна зробити попередній висновок про Вашу зацікавленість у відкритій вакансії.
Резюме на всі випадки життя не складають. Потрібно корегувати його в залежності від відкритої вакансії, попередніх переговорів по телефону, та отриманої інформації про компанію з Інтернету. Змінити можна: мету резюме, сконцентруватись на навиках які можуть знадобитись на новому місці праці.
Щоб скласти ефективне резюме потрібно пам’ятати, що здатність вирішувати проблеми підприємства збільшує Вашу ринкову вартість і зацікавленість у вашій особі працедавця.
Що повинно бути в резюме:
Ваше прізвище, вік, контактні телефони, електронна адреса.
Мета написання резюме. Посада на яку Ви претендуєте. Можна вказати дві суміжні посади.
Досвід роботи. В зворот ньому хронологічному порядку описати свої досягнення на попередніх роботах. Назву компанії, вид діяльності, свою посаду. Завдання які перед Вами ставили. Яка Ваша роль в результатах компанії. Якщо досвід відсутній, або мінімальний для очікуваної посади краще вказати той результат який можна очікувати від співпраці з Вами в контексті вкладу в розвиток компанії. Працедавцю повинно стати однозначно зрозуміло, як оцінити Вашу ефективність для свого підприємства.
Наступний розділ – освіта. В зворот ньому хронологічному порядку згадуємо середньо-спеціальну освіту, вищу освіту, тренінги і самоосвіту.
Додаткові відомості. Цей розділ дозволяє познайомитись з Вами краще. Варто згадати наявність прав водія, рівень володіння іноземними мовами, наявність закордонного паспорта, можливість їздити у відрядження, хобі, сімейний стан.
Як правило на вивчення отриманого резюме витрачається не більше 1 хвилини уваги, тому не зайвим буде ще раз нагадати прості вимоги до формату.
Резюме розміщують на одній сторінка листа формату А4. В окремих випадках при особистій подачі резюме можна використати пастельні кольори резюме.
Рекомендований розмір шрифту для тексту - не менший 10, для заголовків не більше 14
Фотографію краще не розміщувати якщо плануєте пересилати резюме. Якість передачі може зіпсувати загальне враження. Краще мати декілька фотографій зі собою на співбесіді. Вони можуть знадобитись при заповненні анкет.
До резюме при особистій зустрічі з працедавцем варто долучати рекомендаційний лист, або характеристику з попереднього місця праці з телефонами осіб які можуть дати відповіді на уточнюючі запитання.
Приклад правильно складеного резюме:
РЕЗЮМЕ
Ім’я, Прізвище, по-батькові
Тел. 8-007-007-06-50
Мета працевлаштування
Керівник відділу продаж, торговий представник
Досвід роботи:
2003р. - по теперішній час - менеджер активних продаж ТзОВ „Гурт+”
компанія працює на ринку будівельних матеріалів
завдання:
- організація гуртового продажу будматеріалів по Західному регіону з нуля.
- 100 % виконання річного плану продаж.
- збільшена база постійних гуртових клієнтів за останні 2 роки на 70%.
- за останні 6 місяців відсутня дебіторська заборгованість замовників.
2000-2003р. – Директор з продажу РІА „Промоція”
рекламно-інформаційні послуги:
- збільшення асортименту послуг агентства.
- реалізація рекламної політики компаній-замовників.
- оцінка ефективності рекламної стратегії компаній-замовників.
- набір та управління персоналом агентства.
1997-1999р. – приватний перекладач-адміністратор
- ділові поїздки з партнерами за кордон.
- переклад технічної документації.
- конферанс-сервіс в Україні та за кордоном.
1996-1997р. - викладач авторського курсу „Ділове спілкування та основи
ділового етикету”
- проведення презентацій.
- організація навчання.
2003р. - по теперішній час - менеджер активних продаж ТзОВ „Гурт+”
компанія працює на ринку будівельних матеріалів
завдання:
- організація гуртового продажу будматеріалів по Західному регіону з нуля.
- 100 % виконання річного плану продаж.
- збільшена база постійних гуртових клієнтів за останні 2 роки на 70%.
- за останні 6 місяців відсутня дебіторська заборгованість замовників.
2000-2003р. – Директор з продажу РІА „Промоція”
рекламно-інформаційні послуги:
- збільшення асортименту послуг агентства.
- реалізація рекламної політики компаній-замовників.
- оцінка ефективності рекламної стратегії компаній-замовників.
- набір та управління персоналом агентства.
1997-1999р. – приватний перекладач-адміністратор
- ділові поїздки з партнерами за кордон.
- переклад технічної документації.
- конферанс-сервіс в Україні та за кордоном.
1996-1997р. - викладач авторського курсу „Ділове спілкування та основи
ділового етикету”
- проведення презентацій.
- організація навчання.
Освіта:
2005 р. - практичний курс „Академія побудови бізнесу”
2005р. - тренінг „Професійне обслуговування клієнтів”
1992–1997р. – Львівський державний університет ім. Ів. Франка
економічний факультет.
1994-1996р. – приватна мовна школа (іспанська, французька мови)
Спеціальність – технічний перекладач
2005 р. - практичний курс „Академія побудови бізнесу”
2005р. - тренінг „Професійне обслуговування клієнтів”
1992–1997р. – Львівський державний університет ім. Ів. Франка
економічний факультет.
1994-1996р. – приватна мовна школа (іспанська, французька мови)
Спеціальність – технічний перекладач
Додаткові навики:
ПК – вільно (Word, Excel, e-mail, Інтернет), офісна техніка
Іноземні мови: іспанська (вільно);
французька(вільно).
Навики управління персоналом.
Управління продажами.
Діловодство та документооборот підприємства.
ПК – вільно (Word, Excel, e-mail, Інтернет), офісна техніка
Іноземні мови: іспанська (вільно);
французька(вільно).
Навики управління персоналом.
Управління продажами.
Діловодство та документооборот підприємства.
Особисті якості:
Амбіційна, наполеглива, відповідальна, вмію працювати на результат.
Сімейний стан – одружена
Уподобання:
Активний відпочинок, музика, самонавчання, подорожі.
Амбіційна, наполеглива, відповідальна, вмію працювати на результат.
Сімейний стан – одружена
Уподобання:
Активний відпочинок, музика, самонавчання, подорожі.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новини02.25.2011
Роздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...