5 способів боротьби з офісною зневірою
Слухи про майбутнє скорочення штатів, чергова відмова начальника підвищити зарплату, інтриги колег, занадто великий обсяг роботи - всі ці фактори, поєднавшись разом, вкрай негативно впливають на наявність трудового ентузіазму.
Видання Redbook пропонує п'ять способів боротьби з офісною зневірою.
1. Візьміться за парочку нових проектів
Хапайтеся як за важкі, так і за нескладні завдання. Ваше завдання - підняти свій "бойовий дух", вирішуючи проблеми та приносячи реальну користь своїми знаннями та досвідом. Беручи на себе відповідальність, ви починаєте відчувати, що нарешті знову знайшли контроль над собою та власною кар'єрою, а використання досвіду й умінь для добробуту компанії стане кращою мотивацією для знаходження впевненості у собі та зарядить вас енергією.
2. Скажіть "ні" поганим новинам
Марна балаканина на кухні під час обідньої перерви або "перекуру" не збагатить вас об'єктивною інформацією про ймовірні зміни на роботі - лише піділлє масла у вогонь вашої непевності в майбутньому. Прибережіть охі, ахи й аналітичні викладення для розмов з друзями та домашніми. В офісі з колегами краще спілкуватися на нейтральні теми.
3. Ставте перед собою цілі
Нехай ці цілі будуть не широкомасштабними, а невеликими - для внутрішнього користування. Наприклад, пообіцяйте самому собі приходити на роботу на 15 хвилин раніше початку робочого дня; поставте перед собою завдання вигадати щось нове - проект, ідею, розробку; зобов'язуйтеся раз на тиждень улаштовувати міні-нараду з безпосереднім начальником. Наявність цілей не тільки додасть енергії, але й залишить почуття закінченості, що допоможе вам не поринути в рутину.
4. Інвестуйте в...себе
Відвідуйте бізнес-тренінги, запишіться на курси, почніть здобувати другу освіту. Ці кроки, можливо, не принесуть вам негайних дивідендів у вигляді нової роботи, підвищення зарплати або просування посадовими сходами, але сам процес одержання знань і знаходження ділових навичок буде діяти на вас надихаюче. Побічний ефект: з новими вміннями буде легко знайти нову роботу у випадку зміни ситуації на ринку.
5. Цікавтеся чимсь крім роботи
Дуже важливо вміти насолоджуватися життям, особливо коли ситуація на роботі наближається до стресової. Якщо у вас дотепер немає хобі, терміново знайдіть таке! Займіться на дозвіллі йогою, експериментуйте з цифровим фотоапаратом, вишивайте хрестиком - загалом, займіться чим завгодно, аби лише допомогти самому собі "відпустити" занепокоєння, пов'язане з трудовою діяльністю.
Джерело www.point.ru
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
10988
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23286 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...