Професія: бренд-стратег
Чим займається:
Бренд-стратег, або account planner - фахівець в сфері маркетингу та психології споживачів. Стратег займається дослідженнями споживачів, аналізом конкурентів, оцінкою поточного іміджу бренду для розробки стратегії розвитку бренду (бажаний образ продукту, послуги або компанії) і комунікаційної стратегії. Людина, яка займається стратегією, називається стратег або стратегічний пленер. Саме він повинен знати, як виглядає ідеальний образ бренду, чим він відрізняється від конкурентів і хто є його цільовою аудиторія. Стратег повинен відповідати на запитання «що кому коли сказати?». Для того щоб відповісти на це запитання, стратегові необхідно знати, як проводити маркетингові дослідження, розбиратися в соціології та психології й легко поєднувати аналітику з інтуїцією. Стратеги в брендінгових агентствах відповідають за розробку довгострокової стратегії бренду (той самий бажаний образ бренду) і працюють з дизайнерами та неймерами. Менеджери зі стратегічного планування або еккаунт-пленери в рекламному агентстві є адвокатами споживачів в агентстві. Вони відповідають за те, щоб креатив був не просто креативним, а відповідав потребам цільової аудиторії. Крім тісної роботи з креативом, ці стратеги розробляють комунікаційну стратегію бренду. До речі, навички стратега є незамінними у великих компаніях, тому що бренд-менеджер повинен знати свого споживача, конкурентів і шляхи розвитку свого бренду та продукту.
Плюси професії:
Стратег повинен уміти слухати, нестандартно мислити, знати основи психології, соціології, бізнес-теорії, розбиратися в маркетингових дослідженнях, консультувати клієнта, надихати творчу команду в агентстві.
Мінуси професії:
Гарний логотип, модний дизайн, гарний продукт. Продажів немає. Голосна рекламна кампанія, фестивалі. Продажів, як і раніше, немає. Що ж не так? Для того, щоб це з'ясувати та спробувати цього уникнути, потрібна стратегія. За кожним сильним логотипом або рекламною кампанією стоїть розуміння ринку, конкурентів, а головне - самого споживача: хто він, і чого йому потрібно. Виходить, що стратегія є однією з найважливіших дисциплін у маркетингу, але в нас у країні ця дисципліна ще занадто молода, щоб задовольнити всі потреби рекламного ринку та ринку брендінгових послуг. Потрібні професійні кадри.
Особисті якості:
• ви часто ставите запитання «чому?»
• вас цікавить поведінка та психологія людей.
• ви вмієте структурувати і аналізувати великі обсяги інформації.
Освіта:
Реклама, PR.
Місце роботи:
Рекламні агентства.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...