Гумор на роботі підвищує продуктивність праці та активність службовців
Гумор у робочих умовах поліпшує пізнавальні навички, емоційний стан і продуктивність службовців. Фактично, позитивний настрой на роботі допомагає конкурентоспроможному веденню бізнесу та підтримці гармонічної психологічної атмосфери, вважають дослідники Університету Міссурі-Колумбії /США/.
Фахівці, проаналізувавши умови роботи в різних корпораціях і фірмах, дійшли висновку, що гумор цілком сполучається з цілями роботодавців і службовців.
Сміх і жарти дуже важливі для пізнавального процесу, творчого потенціалу та правильної комунікації між людьми, впевнені американські психологи. Здатність оцінювати гумор, здатність сміятися та змушувати посміхатися інших людей впливає на організм людини - при цьому збільшується енергія й активність, а ризики хронічного стресу зменшуються. Агресія та дратівливість навпаки ведуть до роз'єднаності колективу та знижують результативність роботи, зауважують медики.
Джерело: http://sportzal.com/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...