Від уміння грамотно складати договори залежить чи не найбільше в роботі організацій та представництв. Це юридичний мінімум, який повинні знати усі: від Голів правління до помічників. Неякісно складений договір може привести до неочікуваних результатів у процесі роботи та його невиконання, судових позовів та фінансових втрат.
Тому ми запрошуємо вас на вебінар, на якому ви зможете дізнатися усі нюанси та юридичний мінімум для складення договорів, практично відзначити для себе, що вам необхідно доповнити або змінити у роботі своєї організації або представництва.
Цільова аудиторія: Голови правління, керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери, їхні помічники.
Цілі:
• сформувати юридичний мінімум для договірної роботи в неприбуткових організаціях та представництвах;
• проаналізувати ризики при укладенні договору з порушенням законодавства та прав неприбуткової організації та представництв;
• встановити критерії для обов’язкового укладення письмового договору.
Програма вебінару
1. Основні розділи та пункти, що повинні бути в договорі. Як вірно перевірити повноваження сторін договору та з якої суми потрібно укладати договір? Коли договір буде вважатись недійсним тощо.
2. Зовнішньоекономічний договір: як скласти та чи є він обов’язковим.
3. Договори організаційно-адміністративної діяльності НПО.
4. Договори на виконання проектів з виконавцями ФОП та ЦПХ, трудові договори.
5. Письмові та усні договори, коли і як укладаються.
6. Договори при реалізації некомерційних завдань та благодійних проектів на території України:
• Види грантових угод, у тому числі з міжнародними донорами.
• Договори надання благодійної, гуманітарної, безоплатної допомоги з урахуванням податкової законодавчої бази.
• Оформлення договорів з операцій субгрантингу.
• Договори та меморандуми про співпрацю для досягнення цілей проекту.
• Договори співфінансування, правила їх укладення.
7. Податкові нюанси, які потрібно врахувати при укладенні договорів.
Дата вебінару: 5 серпня 2020 року
Час: 11:00-12:30
Вартість: 520,00 грн
Лекторка:
Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”.