Відкриті тренінги та семінари в Ужгороді і Україні

Компанія: Аудиторська компанія Compass Group

Місто: Онлайн-проведення

Цільова аудиторія: Голови правління, керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.

Цілі

  • знайти законодавчу модель співпраці з фізичними особами;
  • проаналізувати ризики співпраці з фізичними особами-підприємцями та фізичними особами за цивільно-правовими договорами;
  • розробити правила залучення до діяльності фізичних осіб волонтерів.

Програма вебінару

1. Правління, директор – право підпису, трудові відносини, співпраця як з фізичною особою-підприємцем.
2. Основний кадровий мінімум для неприбуткових організацій, штатний розпис та назви посад, хто затверджує та як формується.
3. Основні співробітники, зовнішні та внутрішні сумісники.
4. Співробітники на виконання проекту, кого маєте право звільняти після закінчення, а кому потрібно запропонувати роботу.
5. Посадові інструкції, як вірно розробляти.
6. Особова справа, графік відпусток, договори конфіденційності.
7. Цивільно-правові угоди та договори з ФОП: коли можуть бути визнані трудовими?
8. Волонтери та інтерни: правила співпраці.
9. Оновлені правила перевірок, згідно трудового законодавства.

Дата вебінару: 18 серпня 2020 року 

Час: 11:00-13:00 

Вартість: 620,00 грн 

Зареєструватися

Лекторка: 

Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”.

Вартість участі: 620 грн.

Дата проведення: захід пройшов 18.08.2020

Контактні данні: https://bit.ly/3kzOQAn

За матеріалами hitjob.com.ua

Додати відгук (0)

Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода

Регіон Вакансії Резюме
Uzhhorod Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме
 
10988 10692
Berehove Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме
 
460 26
VelukuyBereznuy Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме
 
229 11
Vunohradiv Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме
 
544 114
Volovec Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме
 
251 15
Irshava Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме
 
330 60
Mykachevo Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме
 
1969 198
Mizhhirya Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме
 
252 9
Perechun Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме
 
257 18
Rahiv Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме
 
303 28
Svalyava Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме
 
369 55
Tyachiv Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме
 
498 64
Hyst Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме
 
756 161