Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
16.10.2020
Спеціаліст відділу документального забезпечення Закарпатської обласної прокуратури – тимчасово вакантна посада на час перебування основного працівника
4 230 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Кобзар Світлана Петрівна
Місто (регіон): Ужгород
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Знання положень нормативно-правових актів (у чинній редакції): Закону України «Про звернення громадян»; Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Закону України «Про прокуратуру»; Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27; Інших актів законодавства, організаційно-розпорядчих документів Генерального прокурора, керівника обласної прокуратури, регламенту обласної прокуратури. Посадові обов'язки Дотримуватися Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Дотримуватися принципів державної служби та правил етичної поведінки, поважати гідність людини, не допускати порушення прав і свобод людини і громадянина Додержуватись вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції, запобігати виникненню реального, потенційного конфлікту інтересів під час проходження державної служби Зберігати персональні дані громадян та інші відомості, що стали йому відомі під час виконання обов’язків, а також іншу інформацію, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню Забезпечувати виконання вимог наказів, завдань і доручень керівництва обласної прокуратури, відділу з питань діловодства Ведення діловодства у відповідності до вимог Тимчасової Інструкції з діловодства в органах прокуратури України, а також виконання інших функцій згідно розподілу обов’язків. Приймання від начальника відділу документального забезпечення вхідної кореспонденції та реєстрація її у книгах обліку структурного підрозділу. Ведення обліку вхідних, вихідних та внутрішніх документів, а також інших книг обліку, передбачених Тимчасовою Інструкцією з діловодства в органах прокуратури України. Облік документів в ІС «Система електронного документообігу органів прокуратури України». Заведення та формування за вказівкою керівника або прокурорського працівника наглядових проваджень і справ. Перевірка правильності оформлення документів, наявність їх необхідних реквізитів, нумерація аркушів справ постійного зберігання, справ, які містять документи з грифом обмеження доступу «Для службового користування», матеріалів кримінальних проваджень, матеріалів перевірок, службових розслідувань, наглядових проваджень, що заведені за кримінальними провадженнями та спеціальними повідомленнями. Підготовка документів до відправки (перевірка правильності адреси, наявності підпису на першому екземплярі документа, відмітки про виконавця, проставлення номеру листування, а на копії - дати підписання, перевірка наявності додатків). Підшивання у триденний термін після виконання документів і наглядових проваджень згідно письмової вказівки оперативного працівника у хронологічному порядку. Складання спільно з керівником підрозділу номенклатури справ. Складання описів на справи та наглядові провадження для передачі їх в архів. Ведення обліку своєї роботи, забезпечення передачі телефонограм, телефаксограм, робота на комп’ютері, друкування документів. Постійно підвищувати рівень своєї професійної кваліфікації, брати участь в оцінюванні результатів своєї службової діяльності Виконувати інші службові доручення працівників відділу з питань ведення діловодства. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, але не більше двох місяців після відміни карантину Умови оплати праці Посадовий оклад - 4 230, 00 грн, надбавка за вислугу років у розмірі, визначеному статтею 52 Закону України «Про державну службу» (3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу), надбавка за ранг державного службовця відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці працівників державних органів», інші виплати, премії - у разі встановлення. Термін подачі заявок: 2020-10-19
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
інженер відділу, відділення метрологічного забезпечення, Об'єднаний центр метрологічного забезпечення ЗСУ, з/п 40000 грн. 13.02.2024
Керівник відділу продажу нерухомості, Rishko Capital, з/п За домовленістю 21.12.2023
Юрист, спеціаліст тендерного відділу, Енергетично-інвестиційна група, ТОВ, з/п 27500 грн. 11.12.2023
Старший спеціаліст з нарахування заробітної плати та компенсацій, Ядзакі Україна, ТОВ, з/п За домовленістю 10.05.2023
Начальник відділу освіти, Нова державна служба України (НАДС), з/п 7400 грн. 18.02.2021
Головний спеціаліст відділу прикордонного інспекційного контролю, Державна організація, з/п 5 500 грн. 23.12.2020
Ведучий спеціаліст іт-відділу, Косино, Термальні води, з/п 40000 грн. 27.11.2020
Провідний спеціаліст відділу управління персоналом, Нова державна служба України, з/п 4440 грн. 26.11.2020
Начальник відділу запобігання і виявлення корупції облдержадміністрації, Нова державна служба України, з/п 8800 грн. 25.11.2020
Заступник начальника відділу застосування пенсійного законодавства управління пенсійного забезпечення, Нова державна служба України, з/п 6700 грн. 23.11.2020
Вакансії в регіоні: Ужгород
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
11000 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...