Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
30.10.2020
Головний спеціаліст з питань управління об’єктами державного майна
5 300 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Король Катерина Іванівна
Місто (регіон): Ужгород
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Освіта - наявність вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань «Право»; Досвід роботи - не потребує; Володіння державною мовою - вільне володіння державною мовою; Володіння іноземною мовою - не потребує. Вимоги до компетентності Необхідні ділові якості аналітичні здібності обчислювальне мислення вміння визначати пріорітети Необхідні особистісні якості відповідальність автономність Уміння працювати з комп'ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення (базовий рівень користувача ПК, знання роботи з MS Office, загальне розуміння принципу роботи в єдиних інформаційно-телекомунікаційних системах) ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ Знання законодавства - Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Закон України «Про захист персональних даних»; Закон України «Про управління об'єктами державної власності»; Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Закон України «Про судовий збір»; Процесуальних кодексів; інших актів законодавства та нормативних документів, що регламентують діяльність судових органів та державної служби. Посадові обов'язки забезпечення виконання покладених завдань щодо організації бухгалтерського обліку (дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених чинним законодавством) господарсько-фінансової діяльності суду та контроль за дотриманням правил його ведення, розробку та впровадження заходів щодо дотримання державної та фінансової дисципліни в суді; - здійснення організації бухгалтерського обліку і звітність у суді, внесення пропозицій керівництву щодо удосконалення організації діяльності суду з питань бухгалтерського обліку та планово-фінансової діяльності суду; - забезпечення ведення обліку операцій щодо сплати та повернення судового збору, ведення відповідного журналу реєстрації та здійснення постійного контролю за правильністю та своєчасністю надходження судового збору на спеціальний рахунок; - здійснення обліку майна суду, отриманих товарно-матеріальних цінностей (основні засоби та малоцінні необоротні матеріальні активи), проведення відповідної інвентаризації та забезпечення належного їх списання; - здійснення підготовки відповідей з питань обліку та звітності і господарсько-фінансової діяльності суду за дорученням безпосереднього керівника на запити відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, організацій та їх фінансових структур чи підрозділів; - здійснення організації та контролю щодо вчасності направлення супровідних документів до територіального управління ДСА України в Закарпатській області по ремонту основних засобів та інших нематеріальних активів; - підготовка даних з відповідальних напрямків роботи та складення звітів, контроль зберігання документів бухгалтерської звітності, належне їх оформлення відповідно до встановленого порядку та своєчасність подання їх до архіву; - здійснення перевірки правильності усіх рахунків суду, що розміщені на стендах суду та на офіційному веб-сайті суду; - відповідає за підготовку та оформлення в межах встановленого фонду оплати праці штатного розпису суду, а також бере участь у видачі суддям та працівникам апарату суду довідок про розмір заробітної плати; - здійснює виконання інших завдань та функціональних обов'язків за дорученням безпосереднього керівника, пов'язаних із забезпеченням роботи суду. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строкове призначення на тимчасово вакантну посаду на час перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку або ж до фактичного виходу основного працівника на роботу шляхом укладення контракту про проходження державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою КМУ від 22.04.2020 № 290 (зі змінами) на період дії карантину та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства. Умови оплати праці посадовий оклад - 5300 грн., надбавки до посадового окладу за ранг відповідного до постанови від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50, 52 Закону України 'Про державну службу'. Термін подачі заявок: 2020-11-02
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
Головний інженер, конструктор (механіка, котли), Топ-Енерджі, ТОВ, з/п 55000 грн. 08.03.2024
Юрист, спеціаліст тендерного відділу, Енергетично-інвестиційна група, ТОВ, з/п 27500 грн. 11.12.2023
Старший спеціаліст з нарахування заробітної плати та компенсацій, Ядзакі Україна, ТОВ, з/п За домовленістю 10.05.2023
Головний механік, Турбогаз Ужгород, ТОВ, з/п За домовленістю 03.02.2021
Головний спеціаліст відділу прикордонного інспекційного контролю, Державна організація, з/п 5 500 грн. 23.12.2020
Головний інженер кластеру, Контінентал Фармерз Груп, з/п за домовленістю 30.11.2020
Ведучий спеціаліст іт-відділу, Косино, Термальні води, з/п 40000 грн. 27.11.2020
Провідний спеціаліст відділу управління персоналом, Нова державна служба України, з/п 4440 грн. 26.11.2020
Головний агроном, Голден Филд, з/п 30000 грн. 26.11.2020
Заступник начальника відділу застосування пенсійного законодавства управління пенсійного забезпечення, Нова державна служба України, з/п 6700 грн. 23.11.2020
Вакансії в регіоні: Ужгород
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
11000 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...