Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
30.10.2020
Заступник начальника відділу документального забезпечення (канцелярія)
6 100 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Король Катерина Іванівна
Місто (регіон): Ужгород
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Освіта - наявність вищої освіти не нижче магістра в галузі знань «Право»; Досвід роботи - досвід роботи на посадах державної служби категорій 'Б' чи 'В' або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року; Володіння державною мовою - вільне володіння державною мовою; Володіння іноземною мовою - не потребує. Вимоги до компетентності ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ Необхідні ділові якості навички контролю аналітичні здібності вміння визначати пріорітети Необхідні особистісні якості надійність автономність відповідальність Уміння працювати з комп'ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення (базовий рівень користувача ПК, знання роботи з MS Office, загальне розуміння принципу роботи в єдиних інформаційно-телекомунікаційних системах) ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ Знання законодавства - Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Закон України «Про захист персональних даних»; Процесуальних кодексів; інших актів законодавства та нормативних документів, що регламентують діяльність судових органів та державної служби. Посадові обов'язки контролює стан ведення діловодства у суді, забезпечує інформаційно-аналітичну діяльність та організацію службового листування, готує пропозиції щодо вдосконалення методів такої роботи, координує діяльність головних спеціалістів (спеціалістів) відповідного відділу з цих питань; забезпечує організацію перевірок роботи апарату суду з питань ведення діловодства та службового листування, готує довідкові матеріали про отримані результати та відповідно звітує керівництву для усунення виявлених недоліків і вжиття заходів впливу до порушників виконавської дисципліни; вивчає та опрацьовує внутрішню кореспонденції, що надходить у відділ, належно виконує роботу з такою документацією та відповідно забезпечує підготовку доповідних записок, довідок, проектів запитів, листів та інформаційно-аналітичних матеріалів про діяльність відділу; контролює складання і забезпечує достовірність, об'єктивність, оперативність, стабільність та цілісність інформації щодо підготовки і подання встановлених форм звітності, аналізів і узагальнень на вимогу органів державної влади з питань, що належать до компетенції відділу; надає методичну допомогу керівникам з питань дотримання установленого порядку ведення діловодства в апараті суду з метою підвищення кваліфікації підпорядкованих працівників; організовує роботу по належному веденню номенклатури суду, забезпечує передачу номенклатурних справ до архіву суду та проводить експертизу цінності документів у межах компетенції; бере участь у плануванні роботи відділу, вносить обґрунтовані пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства та здійснює відповідний контроль стану виконання таких розділів плану роботи суду; бере участь в розробленні проектів локальних нормативно-правових актів, що стосуються питань ведення діловодства у суді; бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства у суді, готує узагальнюючі довідки з цих питань та відповідно вносить пропозиції щодо усунення негативних та закріплення позитивних тенденцій в роботі з документами; Виконує інші завдання та функціональні обов'язки за дорученням безпосереднього керівника, пов'язані із забезпеченням відповідного напрямку роботи відділу. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строкове призначення на тимчасово вакантну посаду на час перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку або ж до фактичного виходу основного працівника на роботу шляхом укладення контракту про проходження державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою КМУ від 22.04.2020 № 290 (на період дії карантину та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства). Умови оплати праці посадовий оклад - 6100 грн., надбавки до посадового окладу за ранг відповідного до постанови від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50, 52 Закону України 'Про державну службу'. Термін подачі заявок: 2020-11-02
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
Заступник керуючого магазином, Prostor, з/п За домовленістю 23.02.2024
інженер відділу, відділення метрологічного забезпечення, Об'єднаний центр метрологічного забезпечення ЗСУ, з/п 40000 грн. 13.02.2024
Керівник відділу продажу нерухомості, Rishko Capital, з/п За домовленістю 21.12.2023
Юрист, спеціаліст тендерного відділу, Енергетично-інвестиційна група, ТОВ, з/п 27500 грн. 11.12.2023
Заступник керуючого магазином (пл. героїв, 6), Prostor, з/п За домовленістю 11.10.2023
Начальник відділу освіти, Нова державна служба України (НАДС), з/п 7400 грн. 18.02.2021
Головний спеціаліст відділу прикордонного інспекційного контролю, Державна організація, з/п 5 500 грн. 23.12.2020
Заступник керуючого супермаркетом, ПП, з/п за домовленістю 29.11.2020
Ведучий спеціаліст іт-відділу, Косино, Термальні води, з/п 40000 грн. 27.11.2020
Провідний спеціаліст відділу управління персоналом, Нова державна служба України, з/п 4440 грн. 26.11.2020
Вакансії в регіоні: Ужгород
Ринок працевлаштування в Ужгороді та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Ужгорода
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Ужгороді
вакансии и резюме |
11000 | 10692 | |
Резюме і вакансії, робота в Береговому
вакансии и резюме |
460 | 26 | |
Резюме і вакансії, робота в Великому Березному
вакансии и резюме |
229 | 11 | |
Резюме і вакансії, робота в Виноградові
вакансии и резюме |
544 | 114 | |
Резюме і вакансії, робота в Воловці
вакансии и резюме |
251 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота в Іршаві
вакансии и резюме |
330 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Мукачеві
вакансии и резюме |
1969 | 198 | |
Резюме і вакансії, робота в Міжгір'ї
вакансии и резюме |
252 | 9 | |
Резюме і вакансії, робота в Перечині
вакансии и резюме |
257 | 18 | |
Резюме і вакансії, робота в Рахові
вакансии и резюме |
303 | 28 | |
Резюме і вакансії, робота в Сваляві
вакансии и резюме |
369 | 55 | |
Резюме і вакансії, робота в Тячеві
вакансии и резюме |
498 | 64 | |
Резюме і вакансії, робота в Хусті
вакансии и резюме |
756 | 161 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
11000
10692
460
26
229
11
544
114
251
15
330
60
1969
198
252
9
257
18
303
28
369
55
498
64
756
161
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Ужгороді та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26911 грн.
Jobs.uz.ua
- 8665 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...